רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2013

לרבני חב"ד אין ברירה חייבים לתמוך ברבנים שפירא ואליהו

מאת חסיד חב"ד
 
ללא קשר לתוצאות הבחירות של הרבנות הראשית. לחב"ד יש מחויבות עמוקה לתמוך ברבנים הגאונים הרב יעקב שפירא והרב שמואל אליהו. זה לא סוד שאת אביהם של השניים המקובל האלוקי הגר"מ אליהו זצוק"ל ועמיתו הגאון הצדיק ר' אברהם שפירא זצוק"ל היו הרבנים הראשיים היחידים שהרבי הסכים לקבלם ליחידות בצורה שלא ראינו מעולם. רבנים שהאירו פנים לכולם שמרו מכל משמר על משמר ההלכה הקדושה והטהרה. לרבי יש הכרת הטוב ותנועת חב"ד חייבת חוב גדול מאד לרבנים אליהו ושפירא. ואי אפשר להסתיר זאת. מפרספקטיבה של 30 שנה אפשר לראות את התוצאות הברוכות של הרבנים שפירא ואליהו שהקימו דור לרבבות ואלפים בציבור הדתי לאומי של בני תורה יראים ושלמים ועשו מהפך עצום שלא ניתן לתאר. הרבי זרע את המהפך הזה ורק בניהם ימשיכו את דרכם של אבותיהם שהביאו אור של יהדות במאור פנים.
 
חב"ד אין לה דבר וחצי דבר ורחוקה מזרח ממערב מהתופעות השליליות שראינו במופע האימים נגד הכיפות הסרוגות והעמלקים והקללות בית של גויים. די לנו לזכור כאשר דיברו על הקיבוצים שהם אוכלי חזירים ושפנים על ידי בעל המחלוקת מבני ברק מה הרבי עשה וכמה כאב זה גרם לרבי. חב"ד היא תנועת קודש שיסודתה בהררי קודש של אהבת ישראל אמיתית בדרכו של מרן אור שבעת הימים הבעל שם טוב. אנחנו לא ניתן ידינו לתופעות של חילול ה' וביזוי ציבורים בישראל והפיכת הרבנות והממסד הרבני לקרקס פוליטי עליו מנצח אריה דרעי ושרלטני בד"צ בית יוסף.
 
אין לי דבר וחצי דבר וקשר לביזיון והסיאוב מהבחירות הנוראות הללו. אבל דבר אחד ברור לי מה הרבי היה אומר ללא צל צילו של ספק. הרבי רצה רבנות של קדושה ושמירת ההלכה מלחמה בתופעות הגיורים המזוייפים להביא את כל עם ישראל לחסות תחת כנפי השכינה. לא חסר לנו ליצנים רפורמים ורבנים מקללים. ביום רביעי נקדש שם שמיים ויהיו גם הפתעות. להזכירכם הרב מרדכי אליהו נבחר בתשמ"ג ברוב של קול אחד בלבד!!!

תגובה 1:

  1. אם חב"ד הגויים האלה תומכים בשני הרבנים האלה ברור שמצווה לא להצביע בעבורם!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.