רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביולי 2013

מדוע מי שנשפטים על אכזריות הופכים בכלא לחרדים האם יש לזה קשר?

אני מציב שאלה זו שמטרידה אותי הרבה זמן, רואים את זה גם כאן בארצות הברית מי שנעצרים ונשפטים על מעשים אכזריים בכלא הופכים לדתיים אדוקים, ככה אצל הגויים וככה אצל היהודים. קחו לדוגמא את רוצחו של לייבי קלצקי איך הוא היה נראה כשעצרו אותו ואיך הוא נראה היום עם זקן של אדמו"ר. היום שוב ראינו את הדברים דניאל מעוז מי שרצח את אביו ואמו היה חילוני גמור והנה כשניצב היום למשפט הוא נראה כמו יהודי חרדי עם זקן של חסיד

האם הם עושים זאת רק בשביל רחמים בבית המשפט או משהו אחר דוחף אותם. אני לא מקבל שהם מתכוונים לרחמי בית המשפט מפני שברור להם כי על מה שהם מואשמים לא שייך כאן רחמים, אם הן רוצחים אז יענשו בגדול ואם אינם, לא משנה אם הם דתיים או חילונים הם ייצאו מזה

הייתי עובר לצד הפסיכולוגי נפשי של אותם אכזרים כשאינם שולטים עוד על מעשיהם, הם בכלא ואין להם את האפשרות לבצע את אכזריותם בפועל הם מחדירים את הכוחות האלו ב'דתיות' דבר המסביר הרבה תופעות ברחוב החרדי במיוחד הקנאי המתנהגים באכזריות נוראה, הללו אם לא היו מחדירים את אזכרעותם בהפגנות ואלימות היו רוצחים כמו הרוצחו של קלצקי ודניאל מעוז

אין ספק כי הדת הצילה אזכרים רבים שבמקום להתאכזר החדירו את רוע לבים ביותר פרומקייט ושגעונות אחרים כאלו, במלחהמ לעמן רהבי או דומה להם, אבל האם מאלה נלמד או שמא עלינו דלעתצ להבין בין אזכר לבין מי שפועל מתוך הגיון ושכל ישר וטוב לב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.