רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2013

בזכות מי עברנו מערכת בחירות הכי מכוערת בהיסטוריית הרבנות בישראל? - אריה דרעי

מאת  שסניק
 
את הבחירות לרבנות הראשית יזכרו כבחירות הכי מלוכלכות ומטונפות שהיו אי פעם בתולדות העם היהודי בזכות אריה דרעי. בחירות שכולה היה דילים ותככים ביזוי גדולי ישראל הולכתם לחדרי החקירות שקר ורמיה מהסוג השפל ביותר. נאצות נגד כיפות סרוגות קריאות עמלקים ובית של גויים. אלו בחירות מהסוג שייצר אריה דרעי.
 
אלו בחירות בהם יחליטו האם דרעי יקבל פרס על הטינפות שהשאיר או שינקו את האורווה. אם חלילה ייבחר יצחק יוסף, דרעי ניצח ובגדול. את מי הוא ניצח? את הרבנים ומעמד הרבנות אותה השפיל לעפר. כל רב שיתן את ידו למה שקרה כאן בשבועות הללו יתן את ידו להפיכת הרבנות הראשית למוסד הכי מסואב שיש במדינת ישראל מוסד שאין לו קשר בכלל ליהדות ולתורת ישראל אלא מוסד של אנשי עולם תחתון.
 
את מי הוביל דרעי לחדרי החקירות? את הרב אברהם יוסף. את מי דרעי שיקר ורימה והפך את הרב עמאר למשחק פוליטי מכוער. מי גרם לחכם שלום לבזות ציבור של מאות אלפים ולכנות חובשי כיפה סרוגה בשם עמלקים? אריה דרעי.
 
היום הזה יוכרע מה חברי גוף הבוחר רוצים רבנות עם רבנים ראויים לשמם כדוגמת הרב שפירא הרב בוארון או הרב אליהו, או שמא רוצים מאפיה איטלקית של מחסלי רבנים, וראשון לציון שיהפך לבובה באבא של אריה דרעי.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.