רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

דרעי הורס את ש"ס מתארגנת מהפכה

מאת ש"סניק

זעם רב בשטח הש"סי: נגמרו מאה ימי החסד שנתנו לדרעי להתחיל ולהזניק את ש"ס למעלה. הכח שהיה לש"ס הולך ונחלש ואווירת נכאים שוררת בכל מקום.

דרעי מנהל את מערכת הבחירות המוניציפלית באי סדר מוחלט ורק באמצעות התקשורת, הוא לא לא יורד לשטח ומדבר עם הנציגים לפתור את הבעיות ומנהל את כל מערכת הבחירות באמצעות שלט רחוק של התקשורת" מאשימים פעילי שטח בכירים בש"ס.
מספר דוגמאות קטנות וזה רק קצה הקרחון.
בעיר נתניה חתם דרעי עם קובי לוי וחזר בו לאחר הכעס הרב שהתעורר נגדו (אין ערך להסכמים שדרעי חותם כי תמיד יש חשש שהוא יפר אותם^^^,אי אפשר לסמוך עליו יותר.
בעיר בית שמש החליט להדיח את חברי העירייה וחזר בו בינתיים לאחר ההבטחה של רב הקהילה להקים מפלגת בני תורה.
בעיר בני ברק העמיד את יגאל גואטה כיו"ר שס וגרם לסערה כאשר מפלגה נוספת מוקמת ותתחרה בשס והוסיף חטא על פשע על כוונתו להדיח את מזכיר מועצת החכמים רפאל פנחסי כאחראי המונציפאלי בבני ברק .
 בראשון לציון הדיח דרעי את שמואל ג'מיל וקיבל מפלגה שמאיימת להכחיד את שס בעיר. בכנס האחרון שאירגן ג'מיל הגיעו מאות מאוכזבים מהמהלך של דרעי,
בעיר אלעד כשראו התושבים שדרעי לא יורד לעם ומגבש רשימה. פתחו מפלגת צעירים שתופסת תאוצה. בקרב התושבים יש מירמור רב על היחס אליהם, באשדוד מאיימת מפלגת קול הלב  למחוק את שס מהמפה הפוליטית בהקמת מפלגה מתחרה .
האנדרלמוסיה חוגגת ואין מבוגר אחראי שיעצור את ההתרסקות. אנחנו קוראים לאריה דרעי לשים את המפתחות ולחזור הביתה. ולמקבלי ההחלטות בשס אנחנו זועקים תתעוררו אנחנו לא הבובות של אף אחד. אנחנו בשס למען מרן ולא רוצים שיהיה בצער. נמאס מהמצב הקיים והבלתי נסבל . אפילו את הישיבות בסיעה הוא לא יודע לנהל והפך  את עצמו לבדיחה מהלכת. שתקנו. כיבדנו. ואפילו הערצנו אבל כשזה פוגע בשס ומצער את מרן אין לנו ברירה אלא להסיר את המסכה ולהציג קבל עם ועדה,,,המלך הוא עירום.

3 תגובות:

  1. זה רק על קצה המזלג שכחתם לציין את אשקלון נתיבות באר שבע ואפילו אילת שכחתם גם את תל אביב העיר המרכזית והרשימה עוד ארוכה!
    נגמרו הימים שתבואו ותוציאו בבחירות את התמונה של מרן ותלעיטו אותו לגבר כנגד תנועות מתחרות כיום כולם יודעים מה אתם עשיתם למרן הרגתם אותו מסכן הנה עכשיו ברור לכולם שאריה מבשל את הכניסה של אחיו ומשחק אותה בחוץ כאילו הם לא מדברים וכו' מה חשבתם שהציבור מטומטם רק אנו מקווים שהרב עמאר לא יפול ולא יגמגם או יזגזג כי רק הוא זה שאמור לקבוע בסופו של דבר ולכן כל סטיה תתפרש גם שהוא מכר את עצמו לאפס הזה ואזי גם הוא יצטרף למזבלה הארצית אנחנו שומעים היום שמשפחת אבוחצירא גם מאוחדים סביב דבר אחד שאני לא יחשוף אותו כרגע ואיתם אריה חמודי אתה לא יכול להתעסק כי זה פשוט שלא תוכל להלעיט את הרב עודיה להגיד על ר דוד אבוחצירא שהוא הקדיח תבשילו כי אתה יודע מה תקבל...תקבל קדחת יא אפס אז לאלה שעוד נשארו איתך או שתפנימו ותתרחקו מהאיש או שתמצאו את עצמכם זרוקים אי שם באיזה חור נידח בטיזינבי!

    השבמחק
  2. מישהו יודע מי הולך להיות המועמד של ש"ס באשדוד?

    השבמחק
  3. אבי אמסלם המלך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.