רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

חב"ד נערכת לבחירות המוניציפליות לא תוותר על נציגות היכן שהיא מקופחת

מאת חב"דניק

חסידי חב"ד הפעילים במישור המוניציפאלי פועלים בימים אלה בכדי להגיע להישגים עבור קהילות חב"ד בערים השונות. ארגון גג מיוחד, המכונה "פורום נציגי חב"ד ברשויות", הוקם והוא מאגד כ-23חברי ועובדי עירייה ברחבי הארץ. הפורום מבקש להבהיר כי הם פועלים בגישה בה קהילת חב"ד בכל עיר תתמוך במועמד שיבטיח לה את מירב התמיכה והסיוע. לדבריהם, תמיכה במפלגה הרצה לעריה אינה סוגיה ערכית. "מבחינתנו, זהו ועד בית. צריך לנהל את העיר. בעירייה לא נחתכים סוגיות כמו החזרת שטחים וכדו'. אין לנו הבדל אם זה יהיה מישהו עם כיפה סרוגה או שחורה".
יו"ר הפורום, חבר עיריית ביתר עילית הרב אורי הולצמן, אומר: "אנחנו לא בידיים של אגודה ולא של דגל ולא של אף אחד. הפורום בראשותי הוא גוף בלתי תלוי. נאמנים להשקפות הרבי ולדרכה של חב"ד. ולכן, בבחירות לכנסת איננו מזוהים רשמית עם אף גוף פוליטי
"לענין שעל הפרק, קרי, הבחירות למועצות בחשוון תשע"ד - אנו בודקים בכל אתר ואתר לפי התאמה מקומית. כמו ועד בית.
"טובת קהילות ומוסדות חב"ד המקומיים היא העומדת לנגד עינינו והיא הקובעת" - דברי אורי הולצמן.
לדבריו, ישנם קולות הטוענים כי בסופו של דבר חב"ד תמיד תתמוך בסיעת שלומי אמונים (של הרב מאיר פורוש) או באגודת ישראל. הוא מכחיש זאת מכל וכל: "בועד בית לא בודקים בציציות המועמדים. בודקים בכישורי ניהול הנקיון והסדר של משק הבנין."
"להיפך מחוגים חסידיים אחרים" הוא מציין ונמנע מלהזכיר שמות, "אנחנו עובדים ביושרה ולא בקומבינות והפתעות. שבענו אכזבות וקומבינות בבחירות הקודמות. אם לא נשיג הסכמים ברורים במקומות מסויימים ניאלץ לחבור לגופים שונים לגמרי!".
"כפי שהבהרתי, לא נבדוק באורך הפאות או הזקן של חברי הגופים שנחבור אליהם במקומות הספציפיים".
עוד הוא אומר כי חב"ד כבר נכוותה בעבר בעקבות תמיכת ברשימת אגודת ישראל: "רק לסבר את האוזן: בבחירות הקודמות דובר על הכנסת נציג חב"די במקום ריאלי ברשימת אגודת ישראל בבית שמש, ומשכו ומשכו עד הגשת הרשימות, תוך כדי טפיחות עידוד לחב"דניקים המקומיים והבטחות . למעשה, עבדו עליהם בעיניים. ובעת הגשת הרשימות פשוט התעלמו מקהילה גדולה וחשובה שנותרה ללא שום ייצוג. דברים אלו יישתנו בעז"ה. ועוד חזון למועד".

2 תגובות:

  1. גם לנו אין הבדל אם זה גוי מוסלמי או גוי נוצרי או גוי מחב"ד.

    השבמחק
  2. thats how you talk in the 9 day
    do you know why the Beth Hamikdosh was destroyd ????? a

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.