רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

חסידי גור בבני ברק נגד חנוך זייברט - מתנגד לשמו של הרב קופולוביץ זצ"ל ברחוב בית הכנסת

מאת בני ברקי

מלחמת השמות של הרחובות והשינויים שמתכוונת עיריית בני ברק לעשות מעוררים סערה גדולה בעיר כשהפעם הכעס גדול במיוחד על מ״מ ראש העיר חנוך זייברט (מי שבעצם מכהן כראש העיר בפועל ומושך בחוטים של רובינשטיין) תושבי שכונות נאות השלושה שרבים מהם נמנים על חסידות גור זועמים על זייברט נציג החסידות שמחליף את רח׳ העלייה השנייה שבמרכזו נמצא בית כנסת בו מתפללים חסידי גור רבים לרח׳ האדמור מלובלין.
הם כותבים לנו: במרכז הרחוב שוכן בית מדרש חסידי שהיה בראשות הרב יעקב אשר קופולוביץ זצ"ל שנפטר לפני 3 שנים. הרב קופולוביץ היה מנכבדי וחשובי חסידי גור ומקורבם של אדמו״רי בית גור ובראשם הרבי שליט״א.
מלבד זאת הוא דאג בין השאר בהוראתם לצביון הרוחני של השכונה ולסגירת הרחובות בשבתות וחגים. מן הראוי היה שהעירייה תקרא כעת לרחוב על שמו ולזיכרו ותכבד את מורשתו. יצויין כי מלכתחילה לא היינו מבקשים להחליף את שם הרחוב אך כעת כשממילא הוחלט ע״י העירייה לשנות את שמו הרי שציפינו שיכבדו את זיכרו של הרב זצ"ל ובפרט ממי שמייצג את גור בעיריה.
אנו לא מזלזלים חלילה בצדקותו של הרבי מלובלין שהעיריה מבקשת כעת להנציחו אולם לדעתינו יש מספיק רחובות לכך ובפרט באזור בו התגורר ולא שהדבר ייעשה על חשבונו של רב השכונה שהיה כאמור מנכבדי גור.

2 תגובות:

  1. לפחות תלמד לשקר... כבר שנה וחצי שאין במקום בית כנסת.
    וגם כשהיה, לא התפלל שם אף חסיד גור.

    ולקוראי הבלוג, הנה הוכחה קלה לבדיקה על השקרים שמנאץ שם שמים זה מפרסם.
    בואו וראו, האם יש בית כנסת ברחוב או לא.

    (: נראה אותך מפרסם את זה :)

    השבמחק
  2. למגיב הבית כנסת כרגע באמצע הבניה לזיכרו של הרב זצ"ל וכרגע מתפללים בבנין רחוב ליד בכולל ברייש. ודרך אגב אתה מוזמן לראות את מספר הספודיקים (לא מעט)שמתפללים שם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.