רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

מלחמת תושבי ערד בחסידי גור במרכז החדשות בארץ - לטענת החילונים הם רודפים אותם ומשתלטים על נכסיהם

אקדים כי בערד חסידי גור עסוקים בשורה של מלחמות, העסיסית שבהן היא הפנימית שבה לא עסקנו לאחרונה בשל חוסר זמן, יש כל כך הרבה נושאים אחרים אז זה נדחק קצת הצידה למרות שהנושא הזה צריך לעלות מפני שהדברים מגיעים עד לרדיפה וירידה לחיי אברכים חפים משפע, מישהו מדביק להם סטיגמה מחליט כי הוא הקרבן ומשלמים את המחיר - אני לוקח על עצמי את האשמה והאחריות שלא עשיתי מספיק בשביל להגן על האברכים בערד ובל"נ אטפל גם בזה

כאן אני מביא לכם מאבק אחר והוא עם החילונים, לטענתם חסידי גור השתלטו על בית כנסת שהיה פעם של חב"ד, ותושבי הדירה מעל חיו עימם בשלום, אבל מאז שגור חדרו לבנין הפך חייהם לסיוט, זה נושא אחד, והחלק האחר הוא הציבור בערד שחש כי חסידי גור מבקשים להשתלט על העיר ולזרוק אותם משם

מי שמנהל כאן את המאבק הוא צבי ביאליסטוצקי שזה מספיק בשביל להבין במה מדובר ואיך נראה המאבק הזה ומדוע חסידי גור לא זוכים לסימפטיה בענין הזה. הנושא הגיע לבית המשפט, וביאליסטוצקי כבר הודיע כי הוא ימשיך לעליון ובג"צים ואף מאיים כי יפגין בהאג ובאו"ם

17 תגובות:

  1. אם האדמו"ר מגור לקח בחזרה את שירותיו של ביאליסטוצקי, אז מצבו חמור מאוד,

    כמו בכל מלחמות ביאליסטוצקי הניתוח לפעמים מצליח אך הפציינט תמיד מת.

    נראה לי שזה סוף עידן שליטת חסידי גור בערד, מעתה יתווספו עוד מגזרים של חרדים מתונים, דתיים מתונים וחילונים, השפיות השלום הרוגע והשלווה והקסם שהרגישו אותה עשרות שנים תמיד באוויר בערד תחזור בגדול.

    השבמחק
  2. שאולזון, היום פסק הדין בבימ"ש בבאר שבע ולשכנה זו אין סיכוי מול ביאלסטוצקי.
    המאבק האמיתי של החילוניים הוא על השטיבל החדש שהעיריייה היקצתה באזור הווילות.
    ליצמן שולט, אכלת אותה...

    השבמחק
  3. איך חסידי גור לא מתביישים, לאיזה רמה הם יורדים, הלא הנ"ל מאפיונר מושחת ונבל הידוע לשמצה בכל המגזרים ובכל העדות ובכללם חסידי גור, כולם הוקיעו אותו ונידו אותו.

    הלא כל מי שלוקח את ביאליסטוצקי כולם מבינים מיד שהוא מחפש לגזול ולחמוס ע"י הערמת הרבנים או הדיינים בבית דין או בבית המשפט ולמצוא כביש עוקף.

    קומץ חסידי גור הטרוריסטים ומנהיגם, אתם מאבדים כבר כל צלם אנוש, מקומכם אינו בין יהודים שומרי תורה ומצוות.

    לבי לבי על רוב חסידי גור האנוסים שנאלצים לשתוק ולסבול, אנו מחזיקים לכם אצבעות ומקווים שישועתכם קרובה לבוא אמן.

    השבמחק
  4. מטרתנו היא לזרוק את כל החילונים מערד כפי שציווה הרבי מגור. ביאלוסטוצקי מקיים את ההנחיה הזאת ועד עכשיו מאוד הצליח. העיר תהיה נקיה מחילונים תוך שנתיים.

    השבמחק
  5. החילול השם שחסידי גור עושים בערד הוא בל יתואר, ערד היתה עיר שקטה, לא היה שנאה לחרדים, בשנתיים האחרונות השנאה גוברת מיום ליום, הם רבים עם חב"ד ועם כל העסקנים שפועלים בערד עבור כלל האוכלוסייה ומקרבת אותם.
    מתנהגים באלימות, בברוטליות, חוסר אנושיות, הסודנים כבר הרבה יותר עדיפים מהם, הם חיים את חייהם, ולא יורדים לחיים של שאר התושבים.
    חייבים לעשות סוף לכוחנות הזאת ולמתן אותם, ולא לצאת נגדם בכל דרך אפשרית, ויש המון דרכים.

    השבמחק
  6. הם יורקים... הם אומרים ץץץ..ץ הם אלימים... הם אומרים לה מסריחה...
    נו מה חדש ???
    לא יכלת למצוא כתבה יותר מעניינת עליהם?

    השבמחק
  7. חיים באמת התמונה עם מחשוף החזה פרוצה לא מתאים לך

    השבמחק
    תשובות
    1. עבור המתגוררים בערד מחשוף בחזה הוא במדריגת לובשי השאלים, בערד הרחוב נראה בקייץ בדיוק כמו על חוף הים, פריצות שאין לה אח ורע בשום מקום בארץ חוץ אולי מאילת.

      מחק
  8. אין לכם סיכוי להשתלט על ערד ותגידו לליצמן שזמנו קרוב שיחפש עיר אחרת להשתלט עליה.
    אנחנו נעשה לכם את החיים קשים לפני שניתן לכם להשתלט.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשכנה דווקא יש סיכוי לא רע, בית המשפט הכריע את הדין כנגד עמותת בית הכנסת וקבע שגור פועלים בניגוד לחוק. בקרוב גזר הדין ואז כל הגורנישטים יעופו מהבניין בעז"ה.

      ושהגורנישטים לא ישכחו איך בשנות ה - 80 ערדניקים כיסחו אותם עם נבוטים, שלא ינסו אותנו שוב.

      מחק
  9. לכל חסידי גורנישט, ערד תמשיך ותתקיים בשלום עם כל התושבים, הכיפות הסרוגות, חסידי חב"ד, מסורתיים וחילוניים, אבל מי שבסוף יברח מערד תהיו אתם, חסידי גורנישט.
    ערד תישאר כמו שהיא הוקמה, עיר ציונית, חופשית - http://www.frequency.com/video/x/38994785

    השבמחק
  10. גרס יקרים. שאלו את עצמכם איך אתם מצליחים להסתכסך עם כל שכן בכל עיר בה אתם נמצאים.? בין אם בירושליים הקדושה -במאה שערים בני ברק או ערד. עם חרדים ,עם חילונים ועם כל מה שביניהם..
    אתם מזיקים ופוגעים ביהדות -תוך רצון להשתלט בכסות של "לשם שמיים" אולי הגיע הזמן שבמקום לעשוק אחרים יקצה לכם הרבה קרקעותיו בארסוף? ובא לציון גואל.

    השבמחק
  11. מנסה להבין על מה כל הבלאגן בערד? אולי א.ק או מ.ב יוכלו להסביר לי?

    השבמחק
  12. לגורניקים שלום רוצים לגור בערד סבבה אבל במחיר שכנות טובה. ערד עיר חילונית וכזו תשאר.אם תציקו ולו רק לאחד מאיתנו נקום עליכם כולנו.חיו ותנו לחיות.מאז ומתמיד היו חרדים בערד ולא הפריע לאף אחד וחיינו בשלום.אבל אם תחפשו מלחמה תקבלו. מנגלים בשבת, שירה נשית, פסטיבלים קריוקי נשיים בשירי דת ,עלונים חושפנים לתיבות הדואר,מסיבות בליל שישי ליד בית הכנסת הפגנות ועוד היד נטויה.מילה של ברטה זו מילה..

    השבמחק
  13. חשבנו דווקא לבוא ולחפש דירה בערד , האם טעינו ?? משפחת ברסלבים נחמדה .

    השבמחק
  14. זו הסיבה שבגללה אני לא מאמין באלוהים ומתעב את הדת! רק בגלל זה, איכסססס זה מגעיל!!!

    השבמחק
  15. אני קורא כאן את כל התגובות ומבין שבדיוק בגלל מה שקורה פה ובגלל הדעות שלכם אני שונא את הדת ולא מאמין באלוהים! דת היא הגורם מספר 1 למלחמות ובעיות. אנחנו בשנת 2014 (כמעט) תתעוררו כבר וגם אם בא לכם להאמין באיזה חבר דמיוני תפסיקו להיות קיצוניים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.