רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 ביולי 2013

אשריך הרב שאולזון מהדיווחים על הקורה במערכה על הרבנות הראשית

לכבוד הרב שאולזון
שלום וברכה!

בראשית דברי אני רוצה להודות לך על הדיווחים וה'אקשן' שהכנסת לבחירות לרבנות הראשית. כל יום ליקקנו את השפתיים לקרוא את מה שכל המטות ניסו להעלים ונאלצו לשלם לעיתונאים וייחצנים הרבה כסף, אבל אצליך הצלחנו לקרוא ולדעת את האמת. אני מבין שזה כואב להרבה מה שכתבת ואת כל הג'ורה שהוצאת אבל אני חייב להסביר כאן לקוראים שזה מחוייב המציאות.

ברגע שמוסד הרבנות הראשית נהפך לזרוע המבצעת של מפלגת ש"ס ודרעי הוא נהפך למנהיג מוסד הרבנות זכותו וחובתו של שאולזון לחשוף את כל המידע. יצחק יוסף מבחינתי הוא כמו חבר כנסת של המפלגה, פשוט פקיד מפלגתי. כל הגלימה שיחבוש והמצנפת לראשו לא משנה דבר. ולכן אני קורא לך הרב שאולזון, אל תירא ואל תיחת. כל יום תדווח לנו על חבורת הסוטים והגנבים מש"ס כולל זה שילבש את התרבוש על ראשו וישמש כזרוע המבצעת של הארכי פושע אריה דרעי. תרמוס את המוסד הבזוי הזה עד לעפר. תהפוך את יצחק יוסף לבדיחה כמו חברו יונה מצגר. כל גניבה וכל התפרצות חולנית של איציק יוסף תחשוף. מחכים כבר לחומר שידליק כאן תבערה גדולה. רק אתה מסוגל לטפל בעבריינים וסוטים כדוגמת אריה דרעי ויצחק יוסף. חיים שאולזון אתה נכנס כעת למלחמה עקובה מדם. ואנחנו רוצים לראות הרבה דם. אין לי ספק שלאט לאט החומרים ידלפו ויהיה לנו כאן יום יום פורים.
חזק ואמץ הרב שאולזון 

נ.ב. אני יודע שכל מיני יפי נפש אומרים לך ומייעצים לך לא לכתוב יותר על הרבנות אבל אני אומר שדווקא כעת יש לכתוב יותר ויותר. לגלות לציבור את האמת מי יושב על משרת הראשון לציון שמי שמנהל אותו זה המקובל ממעשיהו. חיים תכה בהם כמה שיותר. 

תגובה 1:

  1. שאולזון לא תרמה אותנו במכתבים מפוברקים שאתה כותב לעצמך. אתה כשול נכשלת. נ-כ-של-ת. המועמדים שלך היגיעו למקומות האחרונים. עשו צחוק ממך והליצנים שהרצת. הדחלילים שלך קיבלו אפס - נזרקו לאשפה. אוי לך מפסידן כושלן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.