רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2013

אריה דרעי החטא והעונש

מאת ש"סניק

אריה דרעי הטעה את מרן מלכא בהסכמי אוסלו. גרם למרן עוגמת נפש אדירה. מרן היה יושב בלילות ובוכה על שפך דם ישראל קדושים וטהורים עוללים ויונקים שנשרפו והתפוצצו באוטובוסים . מרן אמר על דרעי שהוא חוטא בנפשו ולא סולח לו על אוסלו.

לאחר האינתיפאדה השניה מרן הוציא מכתב בכתב ידו נגד אוסלו וכי הוא אוסר להשתמש בפסק ההלכה שלו שטחים תמורת שלום בגלל שאני שלום וכי אדבר המה למלחמה. מרן נתן הוראה ברורה לטרפד כל תהליך מדיני כדי לעצור את המשך ההתדרדרות. ראשי הממשלה ושרי הביטחון שדיברו עם מרן הוא אמר להם באופן הכי ברור שאסור להגיע לשלום עם הערבים.

אלי ישי שבכל ביתי נאמן הוא נהג על פי הוראת מרן ולא שיקר ולא הוציא ספינים ולא דיבר בשתי קולות ולכן ש"ס עלתה על דרך המלך. עד שהגיע דרעי הנקלה, איים על מרן בהקמת מפלגה כדי להרוס את ש"ס. ידיעות אחרונות שהכניס אותו לכלא התגייס בכותרות ענק וספינים מפוברקים כדי ללחוץ על מרן להחזיר אותו. בלית ברירה ומחשש מדרעי הוא הוחזר לתנועה באונס ציבורי שעשה למרן.

כעת מגיע שלב העונש דרעי אכול שנאה בוגר כלא מעשיהו במודע ושלא במודע לאחר 13 שנה של נקמה בש"ס הוא פועל להרוס כל חלקה טובה והוא מצליח. מתנועה שאלי ישי שיקם והחזיר לה את האימון הציבורי של תנועה נקיה חרדית ונאמנת למרן ולבוחריה לא תנועה של פוילע שטיקים ולכלוך וסיאוב שהכל ספינים ושקרים ביזוי גדולי ישראל מלחמת אחים בפתח ניתוק מהציונות הדתית הכפשת קהילות גדולות בצורה הכי מכוערת והכל כי דרעי מסבך ומסתבך כפי שעשה תמיד נגד יצחק פרץ בתרגיל המסריח שיקר את הרב שך שיקר את הרב עובדיה היתל במועצת החכמים בגד בחבריו ונאמניו הקים לעצמו תנזים וחסידים שוטים.

הגיע המצב שדרעי המגולמן היה בטוח שהוא המרן וכאשר נכנס לאולם השירה הייתה לכבודו ומרן היה נראה שוליה שמשתרכת מאחורי מרן אריה דרעי שאחרי הכלא גם הכריז על עצמו תקופה מסויימת מקובל מפקיעין שכולו קודש ללימוד חכמת הנסתר. אחרי שהבלוף הזה התפוצץ לו ניסה את מזלו בעסקים ונכשל ואז הגנב החליט לחזור למקום הפשע ולחולל הרס וחורבן. התוצאות ניראות לעין. דרעי הצלחת במשימתך. ש"ס נחרבת מרן חולה אף מפלגה לא רוצה להסתכל על ש"ס. תדמית המושחתים  נדבקה עלינו והעיקר שאתה ראש ש"ס ומוריד פחי זבל.

יצר הנקמה שלך הביאה להרס והחורבן. מרן הבטיח שאחרי בית הסוהר תצא למלוך כמו יוסף. הבעיה שאתה מולך כמו קדאפי. יוסף מחל לאחיו ואתה נוקם ונוטר כנחש ארסי צפעוני.

תגובה 1:

  1. מדהים אותי כל פעם מחדש, לראות ראש בוטן ש"סי שמנסה לתלות את פגעי המר"ן (עבדאללה זהבי) ועליבותו, בחרצ"ף (זה ש-דר ברעי) כזה או אחר.

    הבעיה של ש"ס היא לא הדר ברעי. הבעיה של ש"ס, כמה שיהיה לספרדים פשטנים קשה לשמוע זאת, היא הוזיר הפוליטיקאי מפציץ ההלכות, עבדאללה זהבי.

    מי שזכה להיות תקופה בחייו סמוך לצדיקי אמת אנשי אלוקים, ראה את ראיתם למרחוק, ואיך ראו על אנשים את התנהלותם בחדרי חדרים ואף ידעו את מחשבותיהם. כל זה תוך הרחקה מכבוד עד הקצה האחרון והמנעות מכספים של אנשים לא כשרים. אחד כזה לא יכול שלא לתמוה על המעריצים של הוזיר עבדאללה, שכל התנהלותו מעידה על רדיפת כבוד וממון כעס וגאווה. עולם הפוך אמרנו?! גדול הדור או גדול הדיר. איך לא ראה מי הוא
    דרעי ואיזה הוא???

    ומה תועלת לנו מהררי ספריו. יש הטוענים שהוא מרבה לכתוב כדי להעלים כל זכר לפוסקים הקדומים שפסקו על דרך הסוד. כהאר"י ז"ל וההולכים בדרכו מהדור הקודם ראש בני גולת בבל הבן איש חי, וממשיכו הכף החיים. כאותה ציפור הקוקיה, שמטילה את ביצתה בקן זר, והגוזל המגודל שבוקע דוחף את הגוזלים הקיימים מן הקן.

    הוזיר עבדאללה פנה עורף לרבן של בני בבל בצעירותו, מה שהתיר לכולן להפנות עורף לבעליהן. לאחר מכן נשא לאשה חשפנית שמשלה בו ולקח אותה למצרים ערוות הארץ, שם פסק הלכות כשנאפופיה של זונת הארץ אום כולכלום באוזניו, מוצאותיה ומבואותיה. ועכשיו מושלת בו כלתו המעכסת המאופרת בכבדות בת משפכת סודרי, סגנון שלפני שנים מספר רק זונות העזו. כמאמר הכתוב: בית ועד יהפוך לזנות.

    אז לא העכבר דרעי אשם. החור באבא עבלאללה זהבי אשם. חור שחור שבולע כל קדושה וטהרה בסביבתו. וכל יהודי בעל קצת הרגש שהתפלל בבית תיפלותו ברחוב הקבלן יודע שהתפילה שם לא משהו.

    וסופו של כל דבר מעיד על תחילתו. כבר עכשיו מתחילים תולדותיו (האמנם תולדותיו?) לדקור האחד את השני, וכל דקירה מוצדקת עם הלכה מהאב הכזב. מה יהיה כשילקח? פוגרום של איש באחיו.

    ויתכן שהצדיק האמיתי היחיד במשפכה הזאת נלקח לבית עולמו כדי שלא יצטער מהתפוררות אחיו, הצדיק יעקב יוסף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.