רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביולי 2013

המחבלים ניהלו קמפיין ענק ניצלו את ר' שמואל אויערבך שחייב את כל יהודי אירופה להיות בבריסל ולא ראו שם כמעט אף ליטאי

המכה הכי קשה חטפו המחבלים הוכח היום כי אין להם כלום מינימום של כח לא, אם צריכים לנסוע כמה שעות איש מהם לא יטריח את עצמו, תעברו בבקשה על התמונות תספרו כמה ליטאים אפשר לראות שם, מנין של מחבלים מעל גיל 20 לא ראו שם וזאת לאחר קמפיין של כמה שבועות הפיצו את מכתבו של ר' שמואל אויערבך בכל בית כנסת ליטאי ואף אחד לא הטריח את עצמו ולא לקח ברצינות את דבריו

למדנו שוב כי כוחם של המחבלים הוא אפס, בלי הקנאים באירופה הם לא שווים כלום, הנה היתה להם הזדמנות להוכיח את עצמם ולא הוכיחו

כן הם יכתבו אולי כי היו אלפים ורבבות, אבל שיעבדו על אחרים, הוויכוח הוא אם היו שלש מאות או חמש מאות, אז בבקשה קחו חמש מאות שכמעט כולם קנאים, איפה הציבור שלכם באירופה?

2 תגובות:

  1. כתושב אירופה אעיד שאירופה כמעט נקייה מליטאים...
    ואלו שכן גרים במרחק עצום מבריסל.

    וחוצ'מזה שאצל הליטאים כבר מזמן עקרו מהשורש את הרגש לדבר שבקדושה, לא יעזרו 80 קו"ק.

    אגב, שטיינמן לא הצליח להביא מנין לעצרת הענק מול נשות הכותל.
    הוא גיבור על מנהלי הסמינרים. (רק בשיתוף עם הנגיד גליק...)

    השבמחק
  2. השגרה והשכחה, הטרדות שמקיפות כל אחד ואחד מאתנו, מסיטות ומונעות מאיתנו לבקש ולצפות באמת לגאולה שלמה, למשיח, "לבית המקדש השלישי", לאושר הנפלא הזה.

    לוּ באמת היינו צועקים והיינו כואבים את חסרוננו זה, בודאי היינו כבר נגאלים,
    וזאת על פי דברי המדרש (ילקוט איכה פרשה א'): "אמר יצחק לפני הקדוש ברוך הוא: שמא אין חזרה לבנים?! אמר לו: אל תאמר כן. יש דור שהוא מצפה למלכותי – מיד הם נגאלים, שנאמר ויש תקוה לאחריתך נאום ה' ושבו בנים לגבולם".

    חייבים להכניס זאת טוב טוב למוחנו ולליבנו: אין לנו פתרון אחר, זהו הפתרון האמיתי היחידי!

    אנחנו חייבים להתחיל להתעורר מיד ולבקש על כך מהקב"ה, זה חייב להיות 'הנושא' היחידי שלנו, זה חייב לבעור בעצמותינו יומם ולילה, ואז בודאי ישמע אותנו בורא העולם ויחון אותנו לפליטת עולמים ויגאלנו גאולת עולם בקרוב ממש אמן ואמן!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.