רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2013

הרב דוד יוסף הודיע כי אינו מועמד לרבנות הראשית ועובד יחד עם דרעי לטרפד את אחיו

בניגוד לאחים אברהם ויצחק יוסף המתמודדים בבחירות לרבנות הראשית כל אחד מהם רוצה להיות רב ראשי, הרב דוד יוסף האח הבא אחריהם הכריז והודיע כי אינו מועמד אינו מתמודד לרבנות הראשית אבל גם לא הכריז במי הוא תומך, הוא משחק אותה לא מתערב כשלמעשה הוא מדרבן את אריה דרעי לעשות הכל לטרפד את שני אחיו הוא לא רוצה שאף אחד מהם יהיה שם בבחינת גם לי גם לך לא יהיה, הוא אומר כי אם מי מן האחים יהיה ברבנות הראשית והוא כאילו היורש של האבא זה יגרור קנאה ושנאה בין האחים ולכן עדיף שאף אחד מן האחים לא יהיה בתפקיד הזה

מאחורי הקלעים נודע לנו כי הוא מעודד את אריה דרעי המטרפד את שני האחים שלו במטרה לבחור באחיו יהודה דרעי לתפקיד הרב הראשי כשאריה משחק כי הוא למען בני הרב יוסף ולמעשה עושה את כל הטריקים שבעולם שיפסלו את השניים ואחיו יקח את זה כמועמד ש"ס

2 תגובות:

  1. הרב סתיו נתן התחייבות לרבני חב"ד בקשר לגיור, ממתינים למועמד הראשון לרב הספרדי שיעשה זאת גם:

    מה הבטיח הרב סתיו לרבני חב"ד? ● חשיפה
    (יום חמישי, כ''ו תמוז תשע''ג)
    הרב דוד סתיו, המועמד לתפקיד הרב הראשי לישראל, שיגר מכתב מפורט לרבני ונציגי חב"ד בגוף הבוחר, במסגרתו הציג מספר התחייבויות. חשיפה הרב דוד סתיו

    המועמד לתפקיד הרב הראשי לישראל, הרב דוד סתיו, שיגר באחרונה מכתב לרבני ונציגי חב"ד בגוף הבוחר בו הציג את משנתו במגוון נושאי הרבנות העומדים על הפרק ודחה רבים מן הפרסומים המגמתיים נגדו. לידי COL הגיע המכתב במלואו.

    במכתבו לרבני חב"ד כתב הרב סתיו: "לפני כשנה הכרזתי על מועמדותי לתפקיד הרב הראשי לישראל, מאז ועד היום עברתי דרך ארוכה ומורכבת. לצערי, בחודשים האחרונים אני מותקף שוב ושוב, מכל הצדדים, על עמדות שמעולם לא הצגתי, על דברים שמעולם לא אמרתי. אנשים שלא טרחו לברר את דעתי בנושאים מסוימים מוציאים לצערי דיבתי רעה".

    בהמשך מכתבו מבהיר הרב סתיו את עמדתו בנושאי הגיור וכותב: "הריני בזה להבהיר דעתי, כפי שפרסמתי אותה פעמים רבות בנושא הגיור באזני כל מאן דבעי: אין גיור בלא קבלת עול מצוות, כמבואר בשו"ע וברמב"ם ואכמ"ל. זו כנראה הסיבה שהניעה את הרפורמים בארץ להצהיר, שהם רואים סכנה רבה במועמדותי".

    הרב סתיו אף כותב: "ידועה לי היטב עמדתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש בנושא זה, אשר לחם במסירות נפש למען תיקון חוק "מיהו יהודי" והגדרתו של יהודי כמי 'שנולד לאם יהודיה או שהתגייר כהלכה'. במלחמתו של הרבי בנושא זה, כמו יתר הנושאים עליהם עורר וזעק בשיחותיו ובהתוועדויות בפני קהל ועדה, טובת העם היהודי ועתידו עמדו לנגד עיניו.

    "בתפקידי כרב הראשי לישראל אעמוד על העיקרון כי גירות תעשה אך ורק כהלכה, עם קבלת עול תורה ומצוות".

    הרב סתיו מוסיף כי בכוונתו לאחר שיבחר להוסיף על תהליך הגיור הנהוג בארץ באופן שיגרום למתגיירים להקפיד יותר על קיום המצוות, כשהרב מסביר באריכות את רעיונותיו לכך, ביניהם אימוץ ממוסד של המתגייר אצל משפחות שומרי תורה ומצוות כמו גם קיום שיעורים באמונה וקיום התורה והמצוות.

    בסיום מכתבו המפורט והמנומק מדגיש הרב סתיו כי ישמח לענות ולהציג את משנתו בכל נושא בפני רבני ונציגי חב"ד.

    מאתר חב"ד און-ליין

    השבמחק
  2. נו טוףף.. רבני חב"ד הם ורק הם וכו' וגו'.
    אבל וויאזוי טייטשמען-אוועק את העובדה שממשלות הימין מושאי אהבתם ותמיכתם של חב"ד הביאו לארץ הקדש מבלי שרבני חב"ד הפריעו להם בכי הוא זה מאות אלפי גויים גמורים שלא היתה להם שום כוונה לקבל ע"ע עול תו"מ בכוונה לבוללם בקרב יהודי הארץ.
    ולא צריך להיות משיח ולא נביא לראות במוחש שהשילטון פועל ללא ליאות עד עצם היום הזה לפי מתווה הפרוייקט המחליא (לכל יודע פרק ברצחנות שנאת היהודים בקרב אותם עמים רעים) ולוחץ ללא הרף בכל כובד משקלו 'לפשט את הליכי הגיור' ז"א לבולל את הגויים לבני העור האלה בעם הארץ כמטלה לאומית מהמדרגה הראשונה..
    אז מה הועילו לי החב"בדים שהיו לאחדים עם ממשלות הימין ובחוריהם חפשיים לעשות יידישקייט של פוילע-שטיק עם לביבות, ניענוע לולבים ורצועות תפילין במחנות צה"ל שמשמש הלכה למעשה מפעל התבוללות, של שירות כתחליף לקבלת עול תורה ומצוות.
    נכנסים גויים לאטווים, אסטונים אוקריינים ומולדאווים עושים קצת בום בום בערביי השטחים הכבושים וחוזרים לאמהותיהם הערלות ייבריים עם חותמת הרבנות הצבאית שנראית יותר ויותר טריטוריה חב"דית.
    אז מי עובד פה על מי?!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.