רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2013

דרעי מצית אש לכסות על הכשלונות שלו

לכבוד חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
כל האש שאתה רואה הכל מעשה ידי אריה דרעי. דרעי אין לו סחורה. המצב שלו על הפנים. אין ממשלה אין תקציבים. ש"ס מתפרקת לו בין האצבעות. כל ההבטחות שלו ללא כיסוי. דווקא אלי ישי הצנוע הצליח לייצב את המערכת ולשמור על כבוד מרן, וכאן הכל נהפך לתוהו ובוהו. במצב שכזה צריך מלחמת ג'יאהד. ושלום כהן החכם שהחזיר את דרעי לזירה הפוליטית הצית את האש כדי להסית אותה מדרעי. המצב של דרעי כל כך קשה שאף פוליטיקאי לא רוצה לדבר איתו. כולם מתרחקים ממנו כמו מנבלה חמישים אמה. 

דרעי חשב שהוא ימצא אחים לדרך כמו חיים רמון, והוא הגיע למערכת פוליטית ששרפה אותו ולא רוצה איתו קשר. אף אחד לא מאמין למילה שלו. אנשים חוששים לדבר לידו. והוא זוכה רק לדיבורי נימוסין בעלמא. גם בש"ס הח"כים לא מאמינים למילה אחת שיוצאת מפיו. דרעי פשוט שרוף והוא מנסה לשרוף את כולם כדי שלא יבינו עד כמה הכישלון גדול. המצב הגיע לידי כך שנתניהו ניתק כל מגע עם ש"ס. והקשר שיש זה רק דרך אלי ישי, איש שעליו סומכים מניסיון של 13 שנה, הבינו שמילה של אלי ישי זה מילה ולא מדובר בנוכל כמו מחליפו בתפקיד. נתניהו אמר בצורה מפורשת שעם דרעי אני לא רוצה עסקים, ובגלל דרעי כל היהדות החרדית סובלת סבל רב.
רחמנות על מרן מלכא שנפל בחלקלקות לשונו של אריה. ומי יודע אם מצב בריאותו של מרן לא מתדרדרת בגלל אריה דרעי. 

ש"סניק

תגובה 1:

  1. ומה באשר למצבם של יהדות התורה והדגל - שם גם הקיצוצים והבעיות בגלל דרעי? דרעי נכנס רק אחרי שנמצאנו באופוזיציה. למרבה האבסורד החילונים והעם מוקירים את דרעי יותר מהעם אשר דרעי יושב בתוכו- שם מבזים אותו -כמה חבל.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.