רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביולי 2013

מדוע הם נאבקים נגד האייפון והאינטרנט? הם רוצים להמשיך בשחיתות טרור ואלימות - הם טועים המאבק נגד האייפון גרם שיש היום לחרדים כפול אייפונים ממה שהיה לפני כן

זה מזכיר לי את הסיפור הידוע, יהודי בא לרב ואמר כי הוא חטא ורוצה לשוב בתשובה, הרב שאל עם מי חטאת והאיש אמר כי לא יאמר שמות, הרב ניסה להוציא שמות וזה לא הלך אז הוא אמר אני יודע חטאת עם שרה, היהודי אמר זו לא היא. המשיך הרב ואמר עכשיו אני ידוע חטאת עם רחל, והאיש ממשיך ואומר כי אף לא איתה, אמר לו הרב אם אינך אומר עם מי חטאת אין לך מחילה ואינך יכול לשוב בתשובה

האיש קם ופונה לדלת ואומר לרב תשובה אמנם לא קיבלתי כאן אבל שתי כתובות חדשים קיבלתי ותודה לך

אספר לכם סיפור ממני, עד לפני כתשעה חדשים לא היה לי אייפון לא הייתי צריך את זה ואוסיף כי לא ידעתי מה זה ולשם מה כל כך להוטים אחרי זה, היה לי בלאק בערי פשוט שהספיק לכל צרכיי, אבל שמעתי שוב ושוב כי האייפון אסור ביקשתי ללמוד מה זה, הלכתי לברר ולמדתי על האייפון והגלקסי ועוד כלים כאלו, וראיתי כי טוב והחלפתי את הבלאק בערי לגלקסי3 -  היום יש כבר 4, - ומאז אני מקושר ומחובר לכל כך הרבה מקומות שקודם לכן לא הייתי מחובר

בזכות מי התחברתי וקניתי את המכשיר הזה? בזכות אלו שצעקו כי זה אסור ניהלו קמפיין צעקני רק בשל כך הלכתי לברר מה זה, אם לא היה קמפיין כזה סביר להניח שעד היום הזה לא היה לי מכשיר כזה

לא רק לי, לעוד מאות אנשים שהקמפיין הזה גרם שהיום יש להם אייפון

ועכשיו לענין עצמו גם מי שהיה לו קודם ואותו דבר באינטרנט, לידיעתכם, ככל שנאבקים יותר גולשים יותר. אתן לכם דוגמא, כשהתכנסה האסיפה הגדולה נגד האינטרנט היו לי אז שלשת אלפים כניסות ביום זה הכל, אבל משום מה מיד לאחר הכינוס המספרים החלו לקפוץ בצורה כל כך מדהימה שזה לא ייאמן. 'נתיב' סגרה אותי ופתאום אני עולה בעוד אלף חברות אחרות סגרו אותי ולאחרונה אף רימון ומשהו מדהים קורה, ככל שסגורים יותר מספרי הגלישה עולים ועולים, אז איך אתם מסבירים את זה? ההסבר לכך הוא אחד ויחיד, שהיום גם למי שיש לו אינטרנט מסונן מוצא את הדרך איך לגלוש להיכן שהוא רוצה בדרך אחרת, היום הכל עובד כפול, לא צריך עוד לגלוש לאינטרנט מאייפון או ממחשב יש עוד דרכים, ומדובר במכשירים קטנים מאוד שאף אחד לא יודע שיש לך ואתה מגיע לכל מקום

לכן המאבק צריך להיות חכם, 'לחנך' ולא 'להיאבק' כאן הטעות של העסקנים נגד האינטרנט, אם 'תאבקו' תכשלו אם 'תחנכו' תצליחו

2 תגובות:

  1. אם שטיינמן אישר לרב אמנון יצחק שליט"א אייפון גם לי מותר.

    השבמחק
  2. מים גנובים ימתקו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.