רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 ביולי 2013

לראשונה בהיסטוריה אין רב ראשי שיש לו 'ידין ידין' - חבר כנסת פנה לשר ומאיים בפניה לבית המשפט העליון שייאלצו למנות נשיא לבתי הדין הרבניים שיהיה מעל לרבנים הראשיים

לאן התדרדרנו בכלל לא חושבים מה צריך רב ראשי שיהיה לו, מצביעים ולא בודקים אם דמובר במי שמתאים וכי יש לו את הנתונים הדרושים, מצביעים פוליטית ולכן הרבנות הראשית נראית ככה

אחד מתפקידי הרב הראשי הוא לשבת בראש בית דהין הלעיון שהוא תפקיד דייני ממדרגה ראשונה, בשביל זה צריך להיות דיין, אבל משום מה כבר בקדנציה הקודמה מינו את יונה מצגר למרות שהוא מעולם לא היה דיין אבל התנחמו בכך שלפחות הרב עמאר היה דיין והוא אכן ישב עשר שנים בראש בית הדין העליון

אבל עשכיו בחרו ברבנים חדשים ואף אחד מהם אין לו ידין ידין, אודה על האמת הם ניסו להטעות אותי לספר לי סיפורים כי שי לו להרב לאו בית דין משלו ומתברר כי אין זה אמת, אין לו 'ידין ידין' והוא מעולם לא היה דיין

עכשיו מה עושים, אף אחד מהם לא כיול לשבת בראש בית הדין העליון, הדרך היחידה היא למנות מישהו אחר לתפקיד הזה

אחד מחברי הכנסת פנה ביום חמישי לשר הדתות ותבע למנות נשיא לבתי הדין הרבניים בטענה כי לראשונה מאז יסוד הרבנות בשנת תרפ"א לאף אחד משני הנבחרים אין כושר לדיינות, הוא מאיים כי אם לא יעשו זאת הוא יפנה לבג"ץ ויתבע שיורו על מינו כזה

2 תגובות:

  1. תראו את האבסורד האחד העתיק במבחן ברבנות .
    השני כלל לא נבחן ואלה הרבנים הראשיים לישראל לשנת תשע"ג
    אלה הרבנים שינהלו את הרבנות ל-10 שנים הבאות
    בקושי לפתוח ספר הם יודעים .
    הזוג הזה עשה ממעמד רבנים לאחלה של ג'וב משכורת שמנה ,רכב צמוד עם נהג ,דרכון דיפלומטי,משכורת ברוטו של כ-50000 ש"ח בחודש ע"ח משלם המיסים .
    בקיצר עשו צחוק ממוסד הרבנות
    נקווה שיצליחו לשרוד את העשר שנים שלהם

    השבמחק
  2. אני לא פה בשביל לדון. אני פה בשביל לעשות כסף למשפחה שלי דרך מינויים וכשרות ולכייף בנסיעות לחו"ל. מה לי בתי דין משמימים. מה לי "ידין ידין"? שהרבנים האמיתיים יתעסקו בזה. אני פה בשביל ליהנות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.