רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2013

זכותו להיות חסיד של הרב ברלנד

מאת תושב ביתר

אני רואה שיש ניסיון חמור להכפיש את ראש עירנו הדגול מאיר רובינשטיין בגלל שהוא חסיד של הרב ברלנד. אינני רוצה להכנס לעצם הפרשיה אבל מה זה משנה לנו כתושבי העיר אם רובינשטיין חסיד של ברלנד או לא. זכותו לנסוע לבקר את מורו ורבו במרקש כפי ההלכה רב שגלה מגלין תלמידו עימו. 

ולכל המחרפים את רובינשטיין בגלל שהוא נאמן לרבו שיבדקו ברבותיהם. אני פונה לכל קהלי החסידים להוקיע אחת ולתמיד את הפרסומים הזדוניים נגד מאיר רובינשטיין שכל חטאו שהוא נאמן לרבו.

3 תגובות:

  1. זכותם של מנהיגי טורקיה מכת הדונמה להיות חסידים של השבתאי צבי, וזה באמת לא משנה לנו כלום, אבל אם יש לך ראש עיר שהוא חסיד של רב נואף שמצהיר שהוא מעלה את קורבנותיו לעולם האצילות, מופקר שמפקיר את חיי חסידיו בהוראות משונות להלכה, בנסיעה נגד חוקי התנועה, בנסיעות למרוקו עם או בלי הילדים, רמאי שמהתל בחסידיו, גנב שגונב את כספם ונשמתם של מקורביו, וזה רק על קצה המזלג, והמופקרות נראית עין בעין בכל ילדי הקהילה מקטנות ממש, אז יש לנו בעייה גדולה. ומי שלא מבין את זה זאת גופא בעייה גדולה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ארור מכה רעהו בסתר30 ביולי 2013 בשעה 9:46

      הכל עלילות שווא, וכל המבזה תלמיד חכם אין רפואה למכתו, והמוציא שם רע אין לו מחילה עולמית!!!

      מחק
  2. כן חסיד או לא כן מנהיג או משהו אחר... סה״כ מחותנים הרב ברלנד מחותן עם אביו של מאיר, וכנראה שגם תומך פוליטי למאיר אז למה לא הכל מתנהל ככה אצלנו,
    זה עובד אצל זה ואשתו אצל חברו הכל חוקי אין שום אינטרסים, תבדקו טוב אין כמעט משרה אחד מיקצועי הכל זה יד רוחצת יד, רק למדו לעשותו בחוכמה האשה או האח או הגיס לא יעבוד במשרדך רק כנ״ל חברך אצל חברי א׳ וחבר ג׳ אצל ב׳ וכך בנוי כל הפזל, כך גם מגיע מאיר רוהנשטיין במרוקו וד״ל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.