הוא אומר כי הוא רב ורוצה להיות רב ראשי ואת המינימום הזה הוא לא למד שבליל ט' באב לא יושבים על כסא? אני בטוח שהוא יודע, ואם כן אז איך זה בליל ט' באב הוא יושב על כסא ועוד לעיני צופים רבים שהשתתפו ואחרים שרואים זאת ביוטוב ובמקומות אחרים
גם אם נניח שיש לו היתר היה עליו בראש הדיון להסביר לציבור כי יש לו היתר מי התיר לו ועל סמך מה, חמור מאוד לראות רב מתיר לעצמו דבר כזה
גם אם נניח שיש לו היתר היה עליו בראש הדיון להסביר לציבור כי יש לו היתר מי התיר לו ועל סמך מה, חמור מאוד לראות רב מתיר לעצמו דבר כזה
אין איסור הלכתי לשבת על כיסא בליל ט' באב. על כן אין לרב סתיו כל צורך באישור כלשהוא.
השבמחקעיין שו"ע סימן תקנ"ט "ליל ט"ב יושבים בביהכ"נ על הארץ", וכתב ב'פסקי הלכות': ולא דווקא בביהכ"נ אלא גם בבית ובשאר מקומות נוהגים כל ישראל מקדמת דנא שלא לישב על כסא רגיל...וכן מתבאר בדברי הב"י סימן זה, וכן הוא בחיי אדם כלל קל"ה סעיף כ', ודרך החיים דיני ט"ב סעיף ח' וקיצור שולחן ערוך סימן קכ"ד סעיף ט"ז, שונה הלכות סימן זה סעיף ג' דלא הזכירו 'בית הכנסת' לענין ישיבה על גבי קרקע.
מחקאבל זוהי הרי בעצם הטענה כלפי הר' דוד סתיו, שהוא קר ומנוכר לכל העבר הקדוש של היראים והשלימים לדבר ה'.
כפי שכתבתי, אין איסור הלכתי. יש הנוהגים כך, יש הנוהגים אחרת. אין איסור הלכתי לשבת על כיסא בליל ט' באב. על כן אין לרב סתיו כל צורך באישור כלשהוא.
מחקתמיהני - הרב שאולזון ,שעינו צופה בכל - יודע מה למעלה ומה למטה -
השבמחקאיך הוא לא רואה שהרב סתיו יושב על מצע אבנים קשות ומחודדות ?
ויותר חמור מכך. שאתה מתיר עצמך לדבר על גדולי ישראל... מי התיר לך לפרסם כל דבר אסור ומכוער באתר? מי שהתיר לך התיר לרב סתיו. שניכם קרוצים מאותו חומר
השבמחקמנהג ישראל תורה! ודרכם של המשכילים הייתה לבוז למנהג ישראל. לאמצינו שום יהודי יר"ש שיושב בליל ת"ב על כסא רגיל בביתו.
השבמחק