רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

הרבי מבעלזא: מי שיפריעו לצדיקים לחלל את קברי גדולי הרבנים ינחלו מפלה גדולה וישברו וידרסו אותם

איני יודע איך אפשר לדבר ככה כאשר הוא רואה כיצד חסידיו שנים כולל בשנה הזו רומסים את כבודם של כל גדולי וחשובי הרבנים הקבורים סביב הרבי רבי אהרן מבעלזא, מחללים אותם בצורה הכי פרועה, והשנה הגיעו הדברים עד חילול ממש של רמיסת קברו של רבי משה פיינשטיין זצ"ל, והוא מדבר על מי שיפריעו לצדיקים שינחלו מפלה

המפלה הראשונה היא שלכם חסידי בעלזא שעשיתם מעשה שפל ונבזה שאין לה אח ורע, על מעשה שכזה היה צריך האדמו"ר בכבודו ובעצמו להגיע לקבר ולתקנו ולא לשלוח פועלים ערביים, הוא היה חייב לעצור את הטיש ואת כל ההלוך יילך של היארצייט ולהכריז על תענית וקריעה על מה שעשו חסידיו

וכך מדווחים חסידי בעלזא: האדמו"ר מבעלזא על ציון דודו הרה"ק מהר"א זי"ע בהר המנוחות בשעת חילול קברו של רבי משה פיינשטיין זצ"ל; "לפני ביאת המשיח יגיע למצב שיהודים צדיקים יחיו ביחד עם היהודים החלשים אבל אלו שיפריעו לצדיקים וליהודים ינחלו מפלה גדולה וישברו וידרסו אותם...

4 תגובות:

  1. די לכנופיית האינטרנט המכניבקעית המשמיצה
    אין כאן מילה אחת אמת.. הכל שקר וכזב
    מיליוני ניקים וטוקבקים משמיצים של כמה פירחחים
    ממכניבקא, אתם מבזים את בית מכניבקא כי כולם מבינים
    שאתם כאן רק בשביל להשמיץ את חצר חסידות בעלזא
    כל התמונות מהציון מפוברקות ועשויות בפוטו שופ
    צאו טמאים, נבזים ושפלים
    חסיד מכניבקא שכואב את ההשמצות ומוחה על כבוד בית מכניבקא שאין לו חלק ונחלה עם אותם פירחחים

    השבמחק
  2. כדאי שתראו בכיכר-השיקוץ את צילומי ה'יארצייט-סעודה' הפריצית שערך אדונם אלהיהם המגלומן של החמורים האביונים הבעלזאים אחרי שהרס ורמס את קברו של גאון וקדוש בעל האג"מ נ"ע (שלא היה על כסא אדמור"י בעלז מעולם איש בדומה לדומה לו בשום מעלה רוחנית שלא להזכיר תלמודית ללא ש"ס ב א ח ר י ו ת !!)

    אילו רק ידע הדב היהיר כמה בזוי ונמוך הוא בעיני קומץ פקוחי העיניים המבינים, אפילו נמוך יותר מחגיסו ההייליגער וחברו בעל הקוקוש הקאולבי.

    השבמחק
  3. בושה וחרפה!
    חסידי בעלזא 'חיללו' את קברו?, או שהמצבה נהרס בגלל הצפיפות והציבור הגדול שנדחקו שם.
    האם המצבות שעומדות יותר קרוב לקברו של מרן מהר"א זי"ע (איפה שיש יותר צפיפות) גם נהרסו?, או שבגלל שהמצבה של הגאון רבי משה פיינשטיין, לא הייתה מספיק חזקה.
    האם אכן כדבריך שעשרות חסידי בעלזא עולים ברגליהם המלוכלכות על קברו ומשם מסתכלים על רבם?, בושה וחרפה להגיד ככה על יהודים יראים ושלימים המקפידים לא לעלות על קברים. כולם יודעים שהמצבה התמוטטה בגלל הצפיפות הרבה ששרתה במקום ע"י רבבות עמך ישראל.
    האם אכן שכ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא שליט"א המשיך כאילו לא קרה שום דבר? שקר וכזב! אני עמדתי שם כשהצדיק נעצר, הביע זעזוע, ביקש מחילה וציוה למלוויו שידאגו להקימו עוד באותו לילה.
    האם אכן, מה שקרה (שהיה יכול לקרות אצל כל מצבה אחרת במידה והיא לא בנויה בצורה הראויה) זועזע את העולם היהודי?, או זה שבן אדם חוטא ופושע בשם ח"ש (אשר כבר מזמן הסיר ממנו את הצלם אלוקים, והדברים ידועים) מדבר דברים כאלו שקרים וכזבות בצורה מזעזעת, על גדולי ומאורי התורה והחסידות.
    ועליך אמר דוד: תאלמנה שפתי שקר הדברות על צדיק עתק בגאווה ובוז.

    השבמחק
  4. חיים, אני רוצה לומר כאן שני דברים:
    1. קברו של הגאון רבי משה פיינשטיין זצ"ל מכובד ומיוקר בחשיבות גדולה רק בזכות "חסידי בעלזא". כל השנה המקום מוצל ומאוורר היטב לרווחת המתפללים בציון הרב פינשטיין נהנים מספרי תהילים ונרות המחולקים שם תמיד, אילו היה נטמן במקום אחר מי היה דואג לו? הליטוואקעס? רק החסידים ובמיוחד חסידות בעלזא יודעת לכבד גדולי תורה, כפי שהיה עם הרב שך זצ"ל ועוד...
    2. לגבי הבלגן שאתה עושה מ"חילול הקבר" כביכול, אני רוצה לחדש לך שאין שום קדושה מיוחדת במצבה, מצבה זה ענין שמחליפים מדי פעם, זורקים את הישן ומחליפים בחדש, אל תעשה מזה "ביג דיל" לא חילול ולא בטיך, ואין שום סיבה שהרבי מבעלזא יילך להתאבל על זה ולהתעסק בבקשות סליחה או לשנות את סדר יומו בגלל זה. יפה מצידו שהוא משלם את זה, וכל הברברת כאן בנושא - סתם קשקוש כי קדחת הרגשות עלה להם בראש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.