רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2013

מצעד הבושות של ר' דוד לאו




רבי חיים שלום
קשה לי להבין איך הציבור עובר בשתיקה על מועמדותו של הרב דוד לאו. כולם יודעים איזה חילול ה' צפוי לנו, אבל אף אחד לא מדבר. מה זה פה שתיקת הכבשים.
את דודי לאו אני מכיר מגיל צעיר.
אז הנה כמה עובדות שלא ידעת עליהם:
דודי לאו העתיק במבחן הרבנות.
במבחן במצוות התלויות בארץ היה לו מבחן מודלף.
הוא הגיע עם תשובות מוכנות. כמה מצער – המבחן הוחלף ברגע האחרון. בצוק העיתים עשה מה שגם אחרים עושים – הלך לחפש תשובות בשירותים. ובכן, רב ראשי שלמד תורה בשירותים וגונב דעת.
המשגיח - הוא גר במועצת בנימין בישוב דתי בגוש דולב טלמונים. ראש מחלקת הבחינות דאז הוא תושב ירושלים, חולה לב, ומפחד. נכתבה הערה בתיקו האישי ברבנות, אבל כשלאו האבא עלה לשלטון הוא שינה את הכתוב בתיק.
אבל כל הנוגעים בדבר מפחדים פחד מוות שלא ישברו להם את העצמות, ולא מעיזים לדבר.
אגב, הרב כותב הבחינה (שגם הוא יודע על מה שקרה) הוא תושב ההתנחלות קרית ארבע.
ובכן, אתם רוצים את זה בפרצוף ביום שאחרי. נדמה לי שברור לכולם שעדיף ביום שלפני.
יש עוד הרבה סיפורים. תמתינו לבאות.
ובכן, חברים, זה מה שצפוי לנו אם הרב יצחק יוסף  והרב דוד לאו יבחרו – מצעד בושות על בסיס שבועי. ראו הוזהרתם

תגובה 1:

  1. אני לא מבין איך אתה מביא "עובדות" "דודי לאו העתיק במבחן הרבנות" היית שם? ראית?
    "במבחן במצוות התלויות בארץ היה לו מבחן מודלף" היית שם?
    "בצוק העיתים עשה מה שגם אחרים עושים- הלך לחפש תשובות בשירותים" ראית?
    ואם כן מי אתה תזדהה אל תלכלך ותסתתר


    בכבוד רב
    איציק לוי ירושלים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.