רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

אפר לטבילת הביצה בערב ט' באב

דברו אמת אנחנו מחפשים כסף, אל תעבדו עלי כי מדובר בסגולה או כי זה מגן מן הפורעניות, במעשיכם שלכם אתם מביאים פורעניות על כלל ישראל

גם אם תגידו לי ותספרו כי מצאתם באיזה ספר שמי כתב כי הוא היה משתמש באפר הזה או שהוא מאמין כי מדובר בסגולה, אני לא קונה זאת, מפני שעברנו כמעט אלפיים שנה ולא ראינו כי מי עשו כך

בדורות האחרונים ובמיוחד בדור האחרון בכל הזדמנות מופיע מישהו אחר עם איזה סגולה שאין בה כלום פרט להונאה, מבקשים להוציא כסף מן הציבור בדרכי תרמית אומרים להם הנה יש לי בשבילך סגולה רק תן כסף

אם בעלזא היתה מחלקת אפר בחינם הייתי מאמין כי אולי יש בזה סגולה, ברגע שמבקשים עבור 'אפר' 3 שקל, אז אין לי אלא לומר להם כי הם קבוצת בדאים שבדו מליבם סגולה בשביל לעשות כסף, אין כל הסבר אחר לכך, מפני ש'אפר' לא עולה 3 שקל, בסכום הזה יש מספיק אפר לספק את כל ארץ ישראל

תגובה 1:

  1. התביש לך שאולזון שאתה מזלזל באפר רב הסגולות. זה אפר שברך עליו הרב כדורי זצ"ל כשיצר אותו בעת ששרף ספרי מינות, כולל התלמוד של שטיינזלץ. האפר הזה קודש הוא! גור לך, שאולזון, מהאפר הקדוש!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.