רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 ביולי 2013

בנט החליט לנקום ועכשיו כשהוא יכול לעשות זאת - בעתיד רב ראשי אחד

לזכותו ייאמר כי הוא הציע את ההצעה הזו לפני הבחירות גם כשהוא חשב שהוא ינצח, ולכן איני מקבל את טענת משה גפני כי הוא מציע זאת רק מפני שהוא הפסיד, עובדה שהנושא הזה כבר כמה חדשים על סדר היום. אבל יחד עם זאת, אם קודם שום דבר לא בער, עכשיו זה בוער והוא יעשה הכל שהחוק יעבור בקרוב מאוד כאשר יש לו את הרוב הדרוש לכך

בנט רוצה נקמה, ואין ספק כי הוא ינקום, השאלה אם זה יסתיים בחוק הזה בלבד או גם בהצרת צעדי הרבנים הראשיים וסמכויותיהם

תגובה 1:

  1. באבוד רשעים רינה...
    רינה בקול גדול, כולם לרקוד....
    אל תידג, יהיו לך בעזרת השם עוד הרבה כישלונות בדרך, ותצתרך להתרגל, אז אל תקח את זה כל כך ללב, כלומר שים לב.....

    נוכח דברי הבלע והנאצה שמלא פיו של אותו רשע בימים האחרונים בפרט. אין מה לומר רק לקרוא עליו את הפסוק הזה “והשב לשכיניניו שבעתיים על חיקם חרפתם אשר חרפוך ה’ “. בטוחים אנו שכבר מתמלאית סאתו של אותו רשע במדה כה גדושה, עד שבמהרה יבוא מפלתו. ואז יהא זה מפלה כה ככואב וצורב לאותו רשע.

    ובקשתנו כלפי שמיא הוא “עד מתי תשמע קול צורריך שאון קמיך עולה תמיד” עד מתי תחריש נוכח חלילו שמך הקדוש על ידי אותו רשע. אנא ה’ שלח לו את מפלתו ועל ידי זה יתקדש שמך הגדול בעולם וידעו כי אתה שמך ה’ לבדך עליון על כל הארץ, אית דין ואית דיין ולא כל הישר בעיני איש יעשה.

    ואל הצורר לפיד אנו פונים ואומרים, גדולים יותר ממך כבר שילמו מחיר כבד על מלחמתם ביהדות ועל דברי הנאצה. המתן עוד מעט קט ותיווכח לראות את מפלתך, עד שלא תדע מאיפה זה הגיע לך, ואז כבר יהיה מאוחר מדי.

    אך לפחות תזכה שיתקדש שם שמים על ידך, ואתה תהיה קרבן שכולם יווכחו לראות שיש אלוקים שופטים בארץ, אף שאינך ראוי לזכות זו. סופך יהא כפרעה והבאים אחריו שעל ידו נוכחו כל יושבי תבל לדעת שיש אלוקים בעולם.

    המצפים בגדול, למפלתך הגדולה והחזקה ע"י הקב"ה בעצמו, ולהרמת קרן התורה במהרה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.