רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

גדול המצווה ועושה



שח לי ידיד, אברך חשוב: אני נורא שמח שאסור להתקלח בתשעת הימים, שהרי גדול המצווה ועושה ממי שאינו מצווה ועושה

תגובה 1:

  1. מה שמזכיר לי סיפור

    את צריך גם להקשיב לזה ר' חיים.

    מעשה שהיה: הלך ברחוב איזה יהודי ליטאי חשוב היה זה ביום שבת חורפית במיוחד.

    לפתע הוא רואה בחור ישיבה שנופל לו הכובע לשלולית בוץ מבחין היהודי בבחור הישיבה שלא פחות ולא יותר הוא מרים את הכובע , לובש אותו על הראש וממשיך לרוץ כאילו לא קרה דבר,

    התפעל היהודי מהמעשה ושלח מיד לברר מיהו הבחור הצדיק שלא התרגש ובגלל ששבת היום הוא הוא לא עבר על איסורי דאורייתא בשביל לנקות את הכובע,

    עם כזו ירא"ש אמר: אני רוצה אותו חתן לביתי,
    ואכן ביררו על הבחור ומצאו שהוא בן למשפחה חסידי גור
    אך היהודי עמד על שלו וחיתן את ביתו עם אותו בחור,

    אבל מה שהתברר אחר כך שלא רק בשבת הבחור היה נוהג ככה עם הכובע..... אלא גם בימי חול .....

    סיפור אמיתי לגמרי......
    יש שמות...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.