רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2013

רבני חב"ד הצבעה עבור הרב יצחק יוסף הוא בבחינת רבם דקרו

מאת אחד הרבנים

ראה ראיתי את הפגישה המתוקשרת בבית הגר"ע יוסף ותחינתו שיצביעו עבור בנו. זה הרי ברור כבר פסקו חז"ל שרחמי האב על בנו. מעבר לזה לא רוצה להוסיף מילה.
 
אבל בפן החסידי. כולנו יודעים שמאחורי הרב יצחק יוסף ניצב אריה דרעי ואריאל אטיאס. אין כאן בחירות מטעם ש"ס לרב ראשי יש כאן בחירות לחיזוק אריה דרעי שכבר רואה את הדרך לממשלה כדי להמריץ את נתניהו למכור את ארצנו ומולדתנו כי נמכרנו אני ועמי. ומי שלא מאמין שיבדוק מה מדברים בחדרי חדרים במטה דרעי לבחירת יצחק יוסף וכיצד הם הולכים להתנקם בימין.
 
חכם שלום כהן אמר את מה שכולם חושבים שם, רק פשוט לא היה לו את השכל שדברים כאלה לא אומרים וכידוע הפתגם מה שכולם חושבים הטיפש (במקרה שלנו זה "חכם" שלום) אומר. והוא פלט אותם בעידנא דריתחא לקול תשואות הקהל. אבל חכם שלום כהן שכפה על הרב עובדיה את חזרת דרעי, סימן את הדרך לחיסול ארץ ישראל ומסע דה לגיטמציה לנאמני ארץ ישראל בחסות הרב יצחק יוסף שלא יפר מילה אחת מצווי של המקובל מפקיעין. תבינו רק מה מסוגלים אנשים שמדברים בשפה ברברית כזאת שהזכירה לי את השפה של הברברים בסוריה. רק תתנו להם סכינים והם היו שוחטים כאן את כולנו.  האם הרבי היה נותן למאפיה כזאת לשלוט כאן? וכי אני צריך לספר לרבנים כמה עגמת נפש אריה דרעי גרם אישית לרבי בתרגיל המסריח בפירוד הלבבות שעשה שהלך עם אותו האיש ונלחם פיזית ברבי ה"י. וכי לא די היה לו במיטב שנותיו בכלא שיבין שהוא שיחק באש? וממי הוא ביקש סליחה? מהרב שך...
 
אילו הנהגת ש"ס הייתה השפויה בה היה ר' אליהו ישי חניך מוסדות חב"ד ותלמידו של הרב מאזוז, הייתי מקבל את זה. אבל במצב הנוכחי שרואים לאן מוביל דרעי שהחזיר את העגלה אחורה 20 שנה, איך אפשר?
 
גם הוא ייבחר אנחנו לא נהיה שותפים למה שיתרחש וכי יאמרו רבם דקרו?
 
נ.ב. ברור לי הדבר שכל המזימות של דרעי לא יתממשו והמכה שיקבל בפעם השניה תהיה יותר כואבת מהפעם הראשונה כי המשחק שלו עם ארץ ישראל מסוכנת מאד. ובפרט שהוא הולך לעשות זאת בפעם השניה בזדון ושאט נפש. ויבוא בעל הכרם ויכלה את קוציו.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.