רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביולי 2013

שוב נפלו בפח - צריך ללכת על בטוח

מאת איש תיירות

זהו סיפור אחד מני רבים המוכיח כמה צריך להזהר כשמזמינים ומשלמים סכומים גדולים שלא ליפול בפח

השנה יש היצע ענק של נופשים בחו"ל, מלא חברות מציעות הצעות לנופש בכל מיני חורים דלוחים, שאף אחד לא יודע איפה הם בכלל.. גבול רומניה, פינת שווייץ :)  היער השחור ופנינת אירופה.. כל יזם בגרוש מנסה להרוויח כמה לירות ושוכר מלון בחו"ל ומסכן אנשים שמשקיעים אלפי דולרים במקרה הטוב.

בכל מקרה, חברת 'שיא טרוול' הציעה לציבור נופש במלון ב'אנדורה', והבטיחו בפרסומי ענק שפורסמו בכל העיתונים,  שאברהם פריד יבוא לאנדורה..
פרסמו בהון עתק בעיתונים, וכעת מתברר מאחורי הקלעים, שהם מבטלים את החופשה הזאת בשקט... ומנסים לשבץ את הלקוחות שהזמינו - במקומות אחרים.. כי לא פריד יבוא, והייתה בעיה גם המלון שלקחו, המיקום על הפנים למרות שהבטיחו הבטחות מפליגות. 

בקיצעער, עוד חברה שמפילה את הלקוחות, לוקחים סיכונים על הראש של הציבור, מבטיחים הבטחות וכעת דקה לפני החופש, מבטלים להם.

כאן המקום - להזהיר את הציבור לא ללכת ולהתפתות להצעות בלי לבדוק טוב. כל שנה משפחות מפסידות כסף, אחר כך מסתובבים בתביעות משפטיות נגד היזמים ואנשים אוכלים חול במקום ליהנות מנופש אמיתי.

חייבים ללכת על בטוח, אל תתפתו אחרי מי שאין להם נסיון מי שמטביחים ויאנם יכולים לקיים, תבררו בטרם אתם משלמים לעשות בטוח כי מה שמבטיחים אכן יקיימו

10 תגובות:

  1. כל מילה בסלע. כדאי ללמוד לקח מנסיונם המר של אחרים ולא ליפול בפח. צריך פשוט מאד לוודא לפני שנרשמים ומשלמים אלפי שקלים, לאיזו חב' יש נסיון בתחום.

    יש חברות וותיקות עם נסיון רב בתחום תיירות החוץ, ויש אחרות. מהן חדשות או או אפילו ותיקות, אבל בלי וותק ונסיון בתחום תיירות החוץ.

    כמה פשוט ככה חכם.

    השבמחק
  2. אני לקוח שהזמין אצל שיא טרוול וקיבלתי אתמול טלפון על ביטול
    אני מאוד מבין אותם, שיא טרוול היא חברה גדולה ומנוסה גם בתחום הנופש לחו"ל, אני נוסע איתם כבר חמש שנים, ותמיד מרוצה מהם, אם החליטו שהפעם זה לא ריווחי בגלל ההצפה של השוק אז כל הכבוד על האומץ לוותר
    זה לא חכמה להמשיך עד הסוף ולהפסיד את המכנסיים, כל הכבוד על האומץ לעמוד בהחלטה שנראית קשה
    בחודש אלול כשנשמע על עשר חברות שפשטו רגל כולנו נדע שהם עשו את הדבר הנכון

    השבמחק
    תשובות
    1. אם כלקוח שלהם קיבלת את הודעת ביטול הנופש בהבנה, אז את באמת נמנה על ה-ל"ו צדיקים של הדור הזה. וכנראה שאתה גם לא סובל מחסרון כיס.

      לעומתך, סתם אנשים רגילים שמתכננים חופשה ומשלמים עליה הרבה כסף, לא מקבלים בהבנה הודעת ביטול ברגע האחרון. ולא רואים בהתנהלות הזו של חברת הנופש מעשה אמיץ.

      מחק
  3. נראה לכם שלהודיע ללקוחות יומיים וחצי לפני הנסיעה שהיא מבוטלת זה אומץ???? ממש לא, זה חוצפה!!!! הרווחיות שלהם לא ממש מעניינת אותי כלקוח!!

    השבמחק
  4. חכם מי שלא נכנס לנעליים שגדולות עליו...

    השבמחק
  5. למעשה לא בוטל שום דבר זה רק עבר מחברת שיא טרוול לחברת תור פלוס...

    השבמחק
  6. מי שרוצה ליסוע בלב שקט ולהנות מחופשה טובה בחו"ל, שיבחר בחברה אמינה וותיקה כמו תור פלוס, שיינפלד, או משפ' פדר או מיכאל אינבוים. לאלה יש נסיון והרבה לקוחות מרוצים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שיא טרוול היא חברת שיווק בלבד מי שביטל זו היא חברת רילקס
      נרשמתי בשיא טרוול לנורבגיה והכל בסדר זה הולך להיות היעד של הקיץ ב"ה
      שיא טרוול היא חברה גדולה ואמינה
      שנה שעברה גם תור פלוס ביטל את המלון בשוויץ ודפק 600 לקוחות לא מרוצים זה קורא אצל כולם
      בה יהיה טוב

      מחק
  7. זה פרסומת שתור פלוס הכניס בעצמו .....

    השבמחק
  8. רק לא שיינפלד.
    לפני שנתיים נסעתי עם שיינפלד לבולגריה. הבטיחו שמרטפיה, לא היה. הבטיחו משחקיה לילדים, לא היה.הבטיחו חדר כ ושר כמו בפרוספקט. והיה מכשיר הליכה אחד שבור. הבטיחו נסיעה של 50 דקות מהשדה תעופה למלון. היה 4.5 שעות.
    כל הדרך שכנעו לקנות חבילת טיולים בנסיעה כי במלון זה יהיה יותר יקר, בבוקר ראיתי מוניות עושות את אותו מסלול ברבע מחיר.
    בקיצור, רק לא שיינפלד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.