רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 ביולי 2013

דם בנותינו אינו הפקר זועקים בבעלזא בניו יורק

מאת בעלזער

קודם כל תודה רבה על העבודה הנפלאה, אם לא אתה לא היה איפה לדווח על עוולות נוראיות והמערכת היתה ממשיכה לטייח ולעשות חיים על חשבון הקהל

כעס גדול בקהל חסידי בעלזא ארה"ב!

הורים אשר חזרו אתמול מביקור בנותיהם במחנה בנות בעלזא חזרו המומים ומתפוצצים מכעס, הם נכחו לראות שלמרות העובדה שהם משלמים בדמי ליבם הון וכסף רב שהבנות יהנו . הבנות כמו כל השנים שוכנות בחדרים בלי מזגנים אבל זה כבר בעייונת קטנה של כל השנים, השנה גם האוכל וכל השירות נורא ואיום אבל העיקר מה שלא נסלח השנה זה הבוץ והעובש שהמקום מלא בהם! חדר האוכל מלא בבריכות מים ובוץ כאילו מדובר במחנה פליטים סוג ג, העובש כבר גרם לכמה ילדות לחלות וזה מסוכן מאוד !
ולפי השמועה הרשויות חייבו את ההנהלה לסגור את חדר האוכל אבל הם מצפצפים!

אין אפשרות לטלפן הביתה רק דרך כרטיס מיוחד הנמכר על ידי ההנהלה אז מה אם נגמר המלאי . שלא יתקשרו. אולי הם מעדיפים שלא יתקשרו הביתה ויספרו מה שהם עוברים.

המקום מנוהל ע״י אחד בשם א ׳ פפרקורן שלא נותן דו"ח לאיש . הוועד שהיה התפטר. הוא גם לא משלם לספקים, מה שקורה שאחרי הקייץ מתדפקים על דלת המוסדות בבורו פארק שנאלצים לשלם בלית ברירה.

החוצפן הנ"ל מתרץ את הבעיות במקום כי הוא היה עסוק בלהשתתף בחתונה הענקית בארץ אבל למשל בשבוע הפתיחה הוא אפילו לא טרח להיות באיזור אלא נסע לקנדה וכדי בזיון וקצף

ההורים צעקו הבוקר בבתי המדרש של החסידות שלא ימשיך להיות המצב שאין דין ואין דיין, וכל הישר בעיניו יעשה

דם בנותינו אינו הפקר מי שלא עושה את העבודה שלו שיתפטר או יפוטר

4 תגובות:

  1. ובמקום עובדים בחורים אנגלו-סקסים נאים בהובלה וניקיון, וכבר נעלמו בנות אחדות לשעות אחדות עימם לחורש.

    השבמחק
  2. מחנה בנות בעלזא הוא אחד מהכי פופולרית בין הקמפס החסידים לבנות אל אף המצב הקלוקל הגשמי זה כמה שנים. הרבה בנות מחסידות אחרות באים עד אפס מקום בגלל שיש להם צוות מקצועי והתוכניות הם ברמה גבוהה מאוד.

    הרבה קמפס ובונגלו קולניס באזור נראים גרועים יותר מגטו ורשה לפני השואה, אבל משום מה העולם גולם חוזר מדי שנה. ידוע שכ"ק אדמו"ר מקלויזנבורג זצ"ל אמר פעם במליצת לשונו, שאם היה מכריחים אותנו לגלות להרי הקצקולס היינו גוזרים תענית ציבור.

    השבמחק
  3. שהראש רקוב אזי כל הגוף רקוב ! חסידות שמשפירצה מליוני דולרים על חתונה אחת וכל החסידים נאנסים לשלם עליה אז מה הפלא שההזנחה החמורה שוררת בקאפ בנות שהוריהם שילמו במייטב כספם
    היכן ראשי הציבור המו"צים והדיינים והעסקנים וההורים ?
    מה אתם מחכים לאסון להחזיר מיד הבנות לבתיהם

    השבמחק
  4. די לכנופיית האינטרנט המכניבקאית המשמיצה
    מיליוני ניקים וטקבקים יש לכנופייה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.