רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

חוק חדש - קיצבה לבעלי כלבים

מאת משה בן-חיים
בנאומו בכנסת לפני העברת חוק התקציב החדש אתמול (שני) אמר שר האוצר (שלא מבין באוצר) יאיר לפיד:
"הקיצוץ בקצבאות הילדים הוא לא כורח תקציבי אלא החלטה מוסרית", הוסיף לפיד, "התפקיד שלנו הוא שלא יהיו ילדים רעבים בישראל - אבל אם מישהו מביא ילדים לעולם הזה הוא אחראי עליהם, לא המדינה".
אתה שומע ולא מאמין. כך מדבר שר אוצר במדינה מתוקנת? הרי מה הוא אומר בעצם? שאם היה יכול לאמץ את המדיניות הסינית להגביל את הילודה בפועל, הוא היה עושה את זה מזמן. יצא המרצע מן השק. זה כבר לא בעייה של חוסר בתקציב אלא פשוט שינאה נטו לילדים. אוליי כדאיי להציע לו ולחבריו לתת קצבה לכל מי שמגדל כלב? הרי חרדים לא מגדלים כלבים, וכלב זו חיה תרבותית ו"ידידו הטוב של האדם", מה שנקרא יצור מועיל ולא פרזיט. אז באמת אוליי כדאיי שהמדינה תתן קצבה מוגדלת על חשבון הקיצוץ בתשלומי ילדים לבעלי כלבים? מה דעתכם? (רק שחברי "אין עתיד" לא יתלהבו יותר מדאיי ובסוף יאמצו את הרעיון...)

3 תגובות:

  1. אפילו בגיהנם לא מקבלים רשעים כאלה רודפי תורה והדעת...
    גיהנם מיועד לעוברי עבירות כמו חילול שבת, אכילת מאכלות אסורות...וכו'...אבל לשונאי התורה הקדושה ושונאי הקב"ה ברבים,,, כמו הדלייים לא...

    לכן אמר החכם מכל אדם...שונאי תורה יהללו רשע...... הפסוק תואם את הבית ..הלא-יהודי... בענט. שקד. עורבך. לפיד. נטניהו ,ועוד הרבה רשעים הארורים, הקליפות השחורים של הסיטרא אחר.......

    להפסיק להתחבר לרשעים אלו שכל מטרתם היא הכחדת עם ישראל ואת לומדי התורה. בושה וחרפה שאין יוצאים ברחוב למחות ביחד אם גדולי תורה.

    עי' גמ' שבת דף נד: שנענשו על שלא מיחו ח"ו
    .

    השבמחק
  2. לפעצים קשה לשמוע את האמת ובמיוחד קשה לדמוע ממי שאינו מאנ"ש והוא אפילו לא נחשב תלמיד חכם (ר"ל).
    ובכן, מצהיר אני בזאת! צודק יאיר לפיד בדבריו! מי שאינו יכול לפרנס את ילדיו שלא יעשה ילדים!
    מי שהינו בעל אמונה אמיתית יודע שלא הבוס מפרנס ולא המדינה נותנת לילדים אלא מי שאמר והיה העולם הוא הקובע מזונותיו של אדם משנה לשנה...
    מי שתולה יהבו במדינה - מגיע לו.
    מי שחושב שהמדינה צריכה לשלם לו והוא, פרזיט שכמותו ינוח על זרי הדפנה כשאחרים עובדים והוא שקוע "בעולמה של תורה" (למרות שרק בכאילו) שלא יתלונן שה"נתינים" מתמרדים.
    לימוד התורה הוא ערך חשוב ובכל זאת אני מכיר רבים שלומדים אבל גם עובדים ומפרנסים את עצמם (ואת ילדיהם) ומי שעושה "השתדלות" משמים מסייעים בידו.
    מעולם בהסטוריה היהודית לא הייתה קבוצה שכל כולה "קודש" (למרות שברור שזה רק בישראבלוף) ומצפה שכולם יפרנסו אותה. די להתבכיין!
    יאיר לפיד איו נגד ילדים ואינו שונא ילדים או חרדים הוא רק מבקש שמי שיש לו שיקח עליהם אחריות אז, בבקשה, די לצביעות ולצעקות הקוז'אק הנגזל.

    השבמחק
  3. בשבועות אחרונות סבלנו הרבה צרות, למה? למה? למה? אולי ......

    א)בגלל הביטול תורה של אלפי אלפים,
    ב)חוסר הצניעות אפילו אצל נשים חרדיות,

    אפשר להגיד היום שכבר מספיק עם החופש שלנו, מספיק אם הביטול תורה, מספיק עם האתונות, מספיק אם הצרות, אנחנו צריכים לשוב ללמוד תורה, לשוב מיד, לישיבה, לחדר, לתלמוד תורה, ובית ספר, מיד מיד מיד, ולהמשיך ללמוד תורת השם. התורה הקדושה מתחננת אלינו שאנחנו נלמוד אותה יומם ולילה, ואנחנו מטיילים בצפון או בדרום וכו', או בכל מקום או בחו"ל, כאילו שאין לנו שום אחריות של עול תורה ומצות חס ושלום.

    רואים במקומות נופש בחורי ישיבות ובנות ביחד...... ג' עבירות חמורות ח"ו השם ישמור.... די ברמיזה, אבל החילול השם שמים נורא ואיום !!!!!! מה נדבר? ונשובה אליך...השיבינו ד' אליך ונשובה חדש ימינו כקדם.

    אחרי הטרגידיה הזאת של התאונה קטלנית בצפון, ושריפת ספרי תורה בנתניה אני רוצה לראות כמה בחורי ישיבה יבטלו טיולי הבין הזמנים ויחזרו ללמוד ברציפות, כדי למעט צער השכינה הקדושה של שריפת ספרי תורה, והנפטרים ז"ל.

    כתוב בחז"ל שאין העולם מתקיים אלא בהבל פיהם של תשב”ר, יוצא שתלמודם הוא שאלה קיומית שלנו כפי שנפסק בשו”ע שאין מבטלין תלמודם אפילו לבניית בית המקדש! (יור”ד הלכות מלמדים רמה) ולכן חובה על כל יהודי לראות שילמדו ילדיו – ילדי התתי”ם גם בימי החופש מידי יום, וחובה לקיים הלכה זו כמו כל הלכה בשו”ע למרות הקושי!

    עיני עיני יורדה מים ומתפלל שהשם הטוב יכפר ויסיר חרון אפו מעל בני ישראל ונזכה לביאת גואל צדק בקרוב במהרה בימינו אמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.