רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2013

בני תורה ספרדים לדרעי: אתה עובד אצלנו ולא אנחנו אצלך אם קשה לך להבין זאת שים את המפתחות ולך הביתה אל תזיק

לכבוד יו״ר שס אריה דרעי, 
אנו תומכי ובוחרי תנועת שס כותבים לך מכתב זה בצער רב מאז מונית לתפקיד יו״ר ש"ס התנועה שלנו הולכת ומדרדרת אין שקט ולו ליום אחד פרשה אחרי פרשה סערה אחרי סערה, גרמת לרבנים גדולים וחשובים למאוס בתנועה ולפזול לאלטרנטיבות חדשות, אנו תומכי ובוחרי ש"ס לא ניתן לדבר זה להתממש, ואנו מדגשים שאנו נילחם על ביתנו עד טיפת דמינו האחרונה ע״מ שכבודו של מרן שיחיה לא יתבזה, 
לכן אנו דורשים ממך להיות קשוב לרבני התנועה לרבני השכונות ולרבני הקהילות ולא להחליט על דעת עצמך, הציבור מאס בזה, לכן באים אנו ומתחננים על כבודו של מרן חזור בך מהתנהלותך הכושלת!! 
מצבה של תנועת ש"ס לא היה כך אף פעם! לכן האצבע מאשימה היא כלפיך ורק כלפיך! לא מונית לתפקיד יו״ר בכדי לעשות ככל העולה על רוחך, תנועת ש"ס אינה רכושך הפרטי! ולכן אנו נותנים לך שבוע של חסד להוכיח שהפנמת את הדברים, ולא, הציבור יאמר את דברו, אנו בני התורה הספרדים נמצא לנו בית אחר, בית שבו יהיו קשובים באמת לצרכי הציבור! 
אל לך לשכוח שהינך עובד אצלינו ולא אנחנו אצלך, אם זה קשה וכבד עליך שים את המפתחות ותפסיק להזיק לתנועה קדושה זו, תנועת ש"ס אף פעם לא הלכה בכוחניות ובגברתניות, הכל נעשה בנועם הליכות, לכן אנו מבקשים היה קשוב לציבור!! כי אם לא, הציבור יאמר את דברו בימים הקרובים! 
החותמים בדמע בני תורה ספרדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.