רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2013

מוזס: ליצמן צבוע ושקרן בממשלת שרון הוא סגר עימם דילים מתחת לשולחן כשהרעיבו את ילדי ישראל וברח לים המלח

מה חשבתם שהוא ישאר חייב טעות בידכם, הוא גומר עימו חשבון ובשיחות סגורות הוא שופך עליו אש וגפרית, היום לאחר מה שהוא עשה לו הוא גמר עמו חשבון אמר לחבריו ודייו כי מדובר בשפל ונבזה במי שהוא מלוכלך ומטיף לאחרים מוסר

וכך אמר היום ח"כ מוזס בשיחות סגורות למקורביו: ליצמן צבוע ומושחת. בתקופת ממשלת שרון סגר דילים מתחת לשולחן למרות שאז הרעיבו את ילדי ישראל ושיתף פעולה עם שרון לברוח לים המלח כדי להעביר את ההתנתקות בוועדת הכספים וכאן פתאום ליצמן נזכר שהממשלה שיחררה מחבלים רוצחים. מה שלליצמן היה מותר בממשלת שרון מותר לי לעשות כדי להפחית את הגזירות הנוראות - אמר ח"כ מוזס.

4 תגובות:

  1. אף אחד לא "הרעיב את ילדי ישראל". זוהי עלילה חסרת בסיס. חדל קשקשת.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה?! אף אחד לא הרעיב? אני כן זוכר את הפסקת תשלומי קצבאת ילדים 'השמאלנית' בכלכלה הביבית 'הנכונה' אשר הפך את חיי אלפי משפחות חרדיות ברוכות ילדים לסיוט בלהות, והנבלים הצבועים של האגודה שתקו והשתיקו תמורת בכספים שהוזרמו להם ולחצרות רבניהם מחחת מאחורי ומצידי השולחן.
      אלה הם נבלות שמנות רעים ןחטאים ברמות של מלשינים וחברי הפריצים העריצים בדורות שעברו

      מחק
    2. כפי שכבר אמרנו, איש לא "הרעיב את ילדי ישראל". באמת היה כלכלית לא קל אבל אף לא ילד אחד מישראל רעב בשל כך. אני חוזר ומורה: חדל קשקשת.

      מחק
  2. תשמע חמוד לא פעם ליצמן לקח את-ההסכם שקדימה הציעה לחרדים -ו והציג את-זה בכנסת לפיו הם יתנו יותר קצבת ילדים,

    כולנו זוכרים איך שליצמן אמר לא !!ל-חמש מאות שקל מאולמרד עבור משפ' ברוכות ילדים,ועשו חודש אחד הצגה ונתנו תלושים! הבעיה של ליצמן היא לא הפחתת קצבת ילדים הבעיה שלו שהשאירו אותו בחוץ וזה מה שכואב לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.אחרת הוא היה מתנקם בנתניהו על הגזרות מלפני 10 שנים ולא נותן לו את הממשלה שוב ושוב ולא מבקש ממנו להשיב את קצבאות הילדים.למוזס אני לא יכול לבוא בטענות אלה,כי הוא בכנסת בקושי קדנציה! בקיצור כשאין לי עוזר ל"חווי -שור " הבת של האדמו"ר או כשאין ל י לחלק גובים למקורבים אז עולמי נחרב.דאס איז אלעססס

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.