רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 ביולי 2013

החזירו את כבוד הרבנות

מאת יהודי יקר

אחי ורעיי חברי הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים לישראל לעשר השנים הבאות עלינו לטובה ולברכה.
שלום רב, ואין למו מכשול.
כעת ברגע האחרון לפני כניסתכם אל הקלפי, ולאחר ששבעתם מלחצים, הבטחות, לחישות , בקשות, שתדלנויות, שכנועים, ותחנונים וכו' וכו'. כעת ביום האחרון אני כאחד מפשוטי העם שהספיק להתבייש בשנים האחרונות כמה וכמה פעמים מפני השפל שהתדרדרה אליו מוסד הרבנות רוצה לפנות אליכם.
ובהקדים:
א. רב תפקידו להיות פוסק הלכה ובעל ידע תורני נרחב עד כמה שיותר.
ב. במיוחד רב ראשי לארץ ישראל אמור כביכול להיות האדם הכי ראוי שהיהודים יכבדו ויוקירו אותו כרבם הבלתי מעורער.
ג. בעשרים השנים האחרונות שימשו בראש מוסד הרבנות  אנשים יקרים מאוד שאני מחבב אותם ביותר וכו', אך אין ספק כי בעידן הרב לאו הפך מוסד הרבנות למשרד החוץ של מדינת ישראל, ובעידן הרב מצגר הפך מוסד הרבנות למשרד פרסום ויח"צ.
לאור כל האמור לעיל ומבלי להיכנס ללשון הרע אני רוצה לפנות אליכם כאנשים ערכיים בעלי כבוד עצמי גם מאחורי הפרגוד.
הים מעמידים את עצמם לבחירה אנשים תלמידי חכמים ויראי שמים משכמם ומעלה שכל עניינם זה רק ד' אמות של הלכה, אני חייב להדגיש אינני מכיר מהם אף אחד באופן אישי (שהרי אני אחד מפשוטי העם) אבל כפי הרושם והבירורים הנרחבים שעשיתי ושמעתי הרי הרב יעקב הכהן שיחי' שפירא בנו של הרה"ר הרב אברהם הכהן שפירא זצ"ל הוא פנינה יקרה ואוצר גדול עבור עולם התורה ועבור מוסד הרבנות הראשית.
כל השומע לא יצחק לו כי כולו אומר כבוד, כבוד התורה וכבוד המקום.
היום הזה הוא יום בחירה גורלי כי עם ישראל נמצא על סף מלחמת אחים ותרבויות שונות בבחינת זה אומר כולה שלי וזה אומר כולה שלי.
לדעתי קולו החשוב של הרב שפירא ודעתו הזכה תוכל לפלס נתיב לליבותיהם של רבים ממחנה שלומינו מכל החוגים.
זכור! יש קונה עולמו בשעה אחת. ואתה היום יכול לקנות עולמך בשעה 4 (עת פתיחת הקלפיות להצבעה)
תנו כבוד לתורה כי היא לנו עוז ואורה הצביעו הרב יעקב שפירא. הצביעו רב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.