רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

עד מתי רשעים (השונאים) יעלוזו!

מאת מחבל

מזה תקופה של שנה שחבורת נהנתנים קלי דעת, המכונים גיחזי חזו"א 5, מנצלים את השפעתם ואת השיבר הראשי עליו הם רובצים בפרזיטיות בכדי להציג מצג שוא כאילו הם מייצגים נאמנה את דעתם של גדולי ישראל ח"ו. בצורה כזאת, הצליחה כנופיה קטנה זו לשבות את ליבם של רבים וטובים , כשעיניהם הסתמאו לחלוטין מראות נכוחה לאן הדרך הזו מובילה אותם.

כנופיית החרדקים מחזו"א 5 לא אמרה די בכך ומזה כשנה הם מנהלים מלחמה ומאבק מכוער נגד עולם התורה הפורח וכלי מבטאו. הרי כידוע שכל מטרתם האמיתית של גיחזים אלו היא לטשטש כליל את הגבולות בין הציבור החרדי לחילוני, ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת אם לא להשפיע מבפנים?
בצורה כזאת, ניהלה כנופיית הגיחזים את מאבקה תוך בזיון עצום ונורא של כל גדולי ישראל מכל הצדדים, הן של מרן רה"י הגר"ש אויערבאך שליט"א שעמידתו על המשמר וחשיפתו את פניהם הם לצנינים כואבים בעיניהם , והן של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שליט"א בהפכם ובהציגם אותו לחוד החנית ח"ו היל"ת במאבק נגד עולם התורה, והן של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א בהפכם את צדיקן של ישראל שמעולם לא עלתה על שפתיו מילה רעה על יהודי, לאיזה 'נביא זעם' ח"ו המקלל ואורר כל מי שלא הולך בתלם החרדקות, עד שלא עבר יום שאין קללתו מרובה משל חבירו... כל זאת תוך המשך מצג השוא כאילו והכל "בשמם ולמענם" של גדולי ישראל...

מסתבר שהיו תמימים שנפשם לא בחלה בתבשיל המקדיח הזה. כך למשל סחטה אותה כנופייה כספים רבים מנגידים שונים בכדי לממן את מאבקה.
אלא שלאחרונה אף אותם גיחזים מרח' חזו"א 5 כבר שקעו בבור שומן עמוק, והתפטמו כחזירים עד שקשה להם כבר להזיז אצבע. לאחרונה החלו אצלם שחיקה ושבירה למול עמידתו האיתנה של עולם התורה וכלי מבטאו למול כל המנסים לפגוע בו מבית ומבחוץ. במילים פשוטות - נמאס להם.
אז מה עושים? משאירים את עולם התורה לפרוח לנפשו? חלילה! "מה יהיה עלינו ועל ילדינו? האם נצטרך ליטול את מקל הנדודים ולנסות את מזלנו בפרזיטיות אצל ידידינו החילונים נותני אתנננו?" זאת ודאי לא עלתה על דעתם... עצלים הם מדאי מכדי לעשות שינויים דרסטיים שכאלו באורח חייהם. נוח להם להמשיך לחיות בתוככי הציבור החרדי כסרטן ממאיר היונק ממנו את תמצית לשדו.
אך גם לכך נמצא הפתרון! מוצאים מי שימשיך להיאבק בכוח נגד עולם התורה ובטאונו. לשם מה סימאו ואחזו הם את עיניהם של רבים מהציבור החרדי, אם לא לעת כזאת? ימשיכו הצמיתים הפתאים את המלאכה הבזויה, והפריצים המפוטמים ימשיכו לרבץ סרוחים על מיטותיהם ולהעלות גירא.
לכן מלאו הגיחזים את ידיהם של אנשי ישיבת 'פוניבז' הגרי"ג' (המכונים "שונאים") להמשיך במאבק. מהו האינטרס של אותם 'שונאים' (את מי??)? פשוט וברור. הללו מזמן כבר טחו עיניהם מראות ובטוחים הם כי מבלעדי המחלוקת הקדושה בגבעת הישיבה, אין לך כל נושא אחר בעולם. מבחינת מי שלא נמנה על המחנה 'הנכון' במחלוקת זו - אין לו זכות קיום. ומי אינו נמנה על המחנה 'הנכון'? כמובן מי שמזוהה עם הצד השני... אך לא רק. גם אני, אתה, הוא, כל מי שזה פשוט לא מעניין אותו. הרי לא יתכן שיהיה אדם נורמלי שמחלוקת קדושה זו לא תיגע לליבו. אם זה לא מעניין אותך - ודאי אתה "מחבל". אולי גם"טרוריסט" .
ל'שונאים' יש דרך אחת ויחידה לנסות לאחז את עיני עולם התורה. מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א. לב מי לא יחרד ויזוע לשמע דברים היוצאים מפי קדשו? אלא שהללו הגדישו את הסאה .
בתקופה האחרונה החלו נפוצים בציבור בשם הגר"ח שליט"א כל מיני דברים והוראות הזויות שמכנה משותף אחד להם - לא מפי קדשו של הגר"ח ולא מתחת ידו יצאו דברים אלו . מתברר שהסובבים אותו יכולים לבייש את פני הכלבים ברוב חוצפתם. הם מזייפים את כתב ידו, דבריו, ולאחרונה אף את קולו(!) של מרן שליט"א. לעיתים קרובות מוציאים הם 'הסרטות מקוריות' ערוכות וחתוכות בדיוק במקום המתאים... בקיצור, מה לא? נשאל רק שאלה אחת. מתי אירע, עד לשנה ומחצה האחרונים, שמרן הגרח"ק אמר מילה שאינה טובה על יהודי כלשהו? וכאן, נעשה הכל הפקר אצלם. ההולכים בדרך עולם התורה נעשו בפיהם לגרועים מחילונים וגויים.
עכ"פ, בתקופה הקרובה עומד עולם בפני מתקפה חסרת תקדים מכיוונם של אנשי 'פוניבז' - שונאים' בשם מרן הגר"ח שליט"א כביכול. כל מיני דברים הזויים ומוזרים ייצאו "בשמו ובהוראתו בכתב ידו ובקולו ממש". החל מאיסור גמור על מנהלי מוסדות לקבל לשורותיהם מי שנמנה על לגיונו של עולם התורה ומנוי לעיתון הפלס- בטאון עולם התורה , עבור מן הסתם דרך הוראה כי יינם של בני התורה אסור כדין "סתם יינם" וכלה(??) בהחלת דין 'רודף' פרטני על כלל ציבור בני התורה כולו. ולך תדע מה עוד...
וכאן הבן שואל. עד מתי רשעים יעלוזו??

3 תגובות:

  1. הבעיה היא שכל הפסקים המוזרים שיצאו מבית הגר"ח אמיתיים. הבעיה איננה ה"גיחזים". הבעיה היא, כפי שאומרים, שבעל הבית השתגע.

    השבמחק


  2. כת המחבלים ההזויה במיטבה!


    השבמחק
  3. בא נחשוב רגע מי נמצא בצד השני? נתי גרוסמן... לבין... כרמל... אין בכלל ויכוח כאן מי גיחזים ומי בדיוק מבזים את עולם התורה..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.