רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2013

רק תמיכה בהרב שפירא תציל אותנו מבזיון

מאת הירא והחרד

אני שובר את הראש ולא מאמין שזה קורה לנו. היהדות החרדית עומדת לעשות את אחת הטעויות הקשות ביותר ויורה לעצמה בראש. יש לכם רב בעל שיעור קומה אדם רציני שיחזיר את הכבוד לכל העולם הרבני והתורני, והם הולכים לבחור בליצן מודיעין. מילא פעם שעברה היה תירוץ הרב יעקב אריאל שהיה סדין אדום, אבל מדוע כעת לא לתמוך ברב שפירא. ובמחילה מכבוד התורה, אין גבול לסחר מכר ולהפלת כבוד התורה? הרי את הרקורד של הרב שפירא כולם מכירים כולל הרבנים הליטאיים. לנושא הספרדי זה לא מעניין אותי כרגע, אבל ללכת ולהעדיף את דוד לאו על רב גדול בתורה יהודי חרדי במהותו איש הלכה מובהק אדם שישמור על הצביון ההלכתי בכל רמ"ח אבריו אותו לדפוק? השתגעתם לגמרי?
 
לאן התדרדרה היהדות החרדית? לאיזה שפל עוד אפשר  להגיע? נס שעוד לא בחרנו  ברבה רפורמית. לפי הקצב הזה אני לא אתפלא שזה השלב הבא, וכבר ידוע הכלל  שהיום אומר לו כך ומחר אומר לו עשה כך. אני מאד מקווה כשהקלפי מכוסה וכל רב רציני וחבר בגוף הבוחר כל מי שיראת ה' טהורה בלבבו לא יעשה את השטות הזאת שכולנו נבכה עליה. כשהיה סתיו לבד זה מובן אבל כשעומד אדם ענק כשמוקבל על כל החוגים ובאמת בדרכי נועם יוכל להוביל את עולם הרבנות לחוף מבטחים בו אתם מנסים לנעוץ סכינים. האם יתקיים בנו הקללה של מסכת סוטה ונערים פני זקנים ילבינו?
 
יום רביעי זה יום הדין של היהדות החרדית כולה. ובפרט אני מתפלא על הרב עובדיה יוסף שמכיר בגדלותו של הרב שפירא כיצד הוא נפל לדיל המכוער הזה נגד הרב שפירא. אני המום ומשתומם. אם אלו פני הדברים משהו רקוב מאד בתוכנו.  

תגובה 1:

  1. מה שמדהים הוא שברור שבכל פרמטר שאפשר לחשוב עליו הרב סתיו עדיף על לאו חוץ מהעובדה שהרב סתיו הקים ומתפעל את צוהר שמאוד מפחיד את החרדים ועדיין יש את החוצפה להעדיף את לאו ועוד להגיד שזה בגלל שהוא חרדי פחחח. אפילו הרב סתיו יותר חרדי ממנו!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.