רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביולי 2013

בנו של הרב אלישיב וכל חתניו החרימו ולא השתתפו בכינוס המחבלים לזכרו של הרב אלישיב

הם עשו מאמצים אדירים להביא את כל משפחת הרב אלישיב ולא הצליחו, פרט לשניים וכמה נכדים או נינים לא ראו שם אף אחד מן המשפחה, הם ביקשו להכריז ולהודיע כי אינם נוטלים חלק בפוליטיקה הפנימית ואינם רוצים להזדהות כמי שהם בעד המחבלים ונגד השונאים ועד כדי כך שאפילו ר' בנימין רימר שבדרך כלל הולך עם המחבלים לא היה שם, הוא קיבל את החלטת כל הגיסים כל חתני הרב אלישיב שמחרימים ולא הולכים לשם

למרות ההטרדות של אנשי מעלות התורה וגרודנא אשדוד כל חתני הרב אלישיב, הגר"ח קניבסקי, הגר"י זילברשטיין, הגר"ע אויערבאך, הגר"א ברלין, והגר"ב רימר וכן בנו הגאון רבי בנימין לא השתתפו בכינוס בבנייני האומה. למרות שמכרו לכולם כי זה לא אירוע פוליטי וכך ניסו להביא ראשי ישיבות שונים למעמד ולהפילם באירוע הפוליטי.

2 תגובות:

  1. תפסיק כבר לעסות את הבר-מינן של האגדה האלישיב'ית. חללאס האיש הלך לעולמו וכנראה שאין אנשים שחושבים שאפשר לעשות הרבה עם האגדה שנראתה תמיד הזויה וסרת טעם. וברוב דברים אתה גם מטשטש את עובדת היסוד שרבי שמואל אויערבאך עונה על כל המאפיינים של צופייפטר ירושלמי וכי צמד הלורל והארדי שלו עם הרב שמואל דויטש לא מרשים במיוחד.
    אנא הנח להם כבר!

    השבמחק
  2. משפחתו של הרב אלישיב זצ"ל שלחה שני נציגים נכבדים לכנס המפואר. הם אמרו מפורשות שהרב הגדול ש' אויערבך שליט"א נבחר למלא את מקומו של הרב אלישיב זצ"ל והם מקבלים את מרותו של גדול הדור רב הגדול ש' אויערבך שליט"א ללא עוררין.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.