רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2013

זעזוע - ר' לייבל מינצברג רבה של 'המתמידים' עושה סיבוב של מאה ושמנים מעלות מכה קשות בשכיסטים ומכריז כי הרבי מחב"ד חד בדרא ובענין התשובה חד בכל הדורות

זה פשוט לא להאמין מילים כאלו שייצאו מפיו, ציפינו לשמוע דברים כאלו ממתחנפים לחב"ד או מכאלו שהם באמצע, אבל שיקום מי שהיה בצד השני, נלחם בחב"ד סייע לשכיסטים במשך שנים להכות בחב"ד, והוא שיעשה סיבוב שכזה, אין ספק כי אנו בתקופת המשיח

השבוע בגליון של כפר חב"ד מופיע ראיון עם הרב לייבל מינצברג מנהיג קהילת ישיבת המחמידים, שם הוא אומר דברים שלא שמעו ממנו אף פעם בעבר, כי הרבי מחב"ד הוא חד בדרא בגאונותו, ובקשר ליהודים שקירב והחזיר בתשובה היה הרבי 'חד בכל הדורות'

השכיסטים קוברים את עצמם ולא יכולים להאמין שהגיעו הדברים לידי כך שר' לייבל מינצברג ידבר כך, לפני עשרים שנה הם בטוחים היו כי הם מחקו את חב"ד וכי איש לא יעיז לומר מילה טובה על חב"ד, והנה בואו וראו גם מי שהם האמינו כי הוא בכיסם שינה דעתו

9 תגובות:

  1. ר' לייבל חולה, מסכן. יש לו אלדזהיימר. זה מסביר את התנהגותו.

    השבמחק
  2. מעולם לא נערך סקר שיאמת את מידת השפעתם של השלוחים בניכר על קירוב לבבות לקב"ה.
    בסדר מרכזי בנאפל משתתפים כ- 800 מטיילים ( חב"ד מפרסם - 2800 ...) מטיילים רעבים שבאים לחטוף דג ולשתות יין פטישים לשוכרה. אף אחד מאלה אינו מתקרב אפילו ליהדות. כך גם בכל מקום בעולם, הרבה רעש וצילצולים עושים חב"ד בתשקורת, אבל בפועל זו כת משיחית שמתפללת מול תמונת הרבי ומלמדת ילדים שהרבי הוא המשיח. אז מה ההבדל בינם לבין הנוצרים ? משיח מת וקם לתחייה הכא והתם.

    השבמחק
  3. חיים איך עדיין לא כתבת על קרן מרומים= 200,000,000$=שילת, שמשגעת את כל עולם התורה ומכופפת את כל הגדוילים בפני חב"ד.
    היה שווה לרב שטיינמן ולר' חיים קנייבסקי לקבל את הרב יואל כהן לפני שנתיים. רק חבל שיש מספיק עבור כולם ועבור מוסדות חב"ד הנאנקים והנדכאים לא נשאר. אותם בודקים בצציות ואת אזרחי וש"ב סורוצקין לא בודקים כמה דירות הם קונים לילדים ולכדים על מנת שיוכלו לעשות שידוכים יפים וולמוד בכולל במנוחת הדעת.

    השבמחק
  4. כמו שהרבי היה צדיק מאוד גדול כנגדו היה רשע מחוצף מאוד גדול לוזר שך שם רשעים ירקב שכל דבר עשה הפוך מהקדושה כידוע שאחרי אחד מהפעמים שלוזר התחצף לרבי אמר אז הרבי שרק אפיקורוס עם תפילין פסולות יכול להלחם בקדושה וכשבדקו את התפילין של שך החוצפן התברר שהרבי צדק שוב והם היו פסולות

    השבמחק
  5. אצל חב''ד יש כלל ידוע שאסור לשנוא שום יהודי ולא משנה מה מצבו הרוחני ואפי' כופר בעיקר ח''ו וכו' וכו'
    משום מה כלל זה אינו תופס במי שמתנגד לרבי שליט''א - במקרה כזה מותר ומצוה לדבר נגדו ולשנוא אותו ולזלזל בכבודו גם אם הוא גדול בתורה ויראת שמים. - האם לחלל שבת ולכפור בעיקר פחות חמור מאשר לדבר על הרבי שליט''א ????

    חבדניקי''ם דפוקים הסבירו את עצמכם.!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בואו ונהיה כנים, הרבה מלובבאוויטש ראה את עצמו מאז יום היותו לאדמו"ר מנהיג-על כזה שדעתו נחשבת מדעתם של מנהיגי הדור ותלמידי חכמים אחרים, וזה לא מצא חן בעיני כולם. לאחרים לא נראו הנמקותיו בהרבה עניינים ובעיקר נטייתו לדרוש בדברי אבותיו אדמו"רי חבד כדרך שרבי עקיבא דרש בפסוקי המקרא ואף זה הרחיק מעליו המון מחובשי בתי המדרשות.
      לזכותו ייאמר ששאר אדמו"רי דורו היו כתינוקות והולכי בטל לעומתו בשעה שהוא יצק תכנים מרשימים למעמדו וחולל פלאות בהפצת חסידותו.
      אבל ליהודי כמוני שגדל בין החכמים יש בעיה עם התגייסותו הקיצונית לצד הלאומנות הציונית. ואל תאמרו לי מי אתה חושב שאתה לשפוט את הנמקותיו של הרבה?! אומר להם שטוב אני ככל אלה ששמעו הדברים ואם הם נאמרו עליהם להיות מתקבלים על הדעת, ולצערי לא רק שבמציאות לא יעמדו דבריו במציאות החיים והנורמות הבינלאומיות כמו שהסכנות שבהמשך כיבוש ונישול הפלסטינאים הולכות ומתעצמות מיום ליום, גם הקטע שלו עם ה'עסקי קש ותבן..' קלעבט זיך נעביך ווי ארבעס צום וואנט..
      לסיכום: יש לי השגות פה ושם על אישים שנתקדשו בקרבנו לאורך הדורות, אבל שגיאות מי יבין ויאמינו המאמינים והחדלים יחדלו, אבל האמונה ברבי מליובאביטש באה עם 'חבילה' ולא סתם חבילה של קפידא חסידית אווילית כזו או אחרת, אלא פעקל פעקל, חבילה לאומנית שעלולה להתגלות כפצצת זמן הרת אסון, לכן הייתי מתון מאוד קודם שאצטרף למקדשי הרבי החב"די האחרון

      מחק
    2. בשנת תשמ"ח הייתי בניו יורק בעניין משפחתי, וללא תכנון מוקדם זכיתי להיות במחיצתו של הרבי מספר חודשים. הייתה זו השנה שהרבנית נפטרה והרבי לא התפלל במשך השבוע בבית הכנסת. לכן היו אצלו מניינים בבית. יצא לי להתפלל בביתו מספר פעמים.

      אפילו אצלו בבית הוא לא התנהג כמו בעל הבית אלא כמו אחד מהמניין. שום סימני שררה, לא אגו ולא הרגשת ישות. תאמין לי שחיפשתי אצלו מגרעות והשם נתן לי חושים חדים. בעיקר לראות ולהרגיש תכונות רעות באנשים. השם יסלח לי.

      ההתנגדות אליו הייתה ועודנה מבוססת על צרות עין שקרים וחוסר יכולת נפשית לפרגן לאחרים. גם אם לא דיכא את תקוות חסידיו שיהפוך למשיח, הרי בגמרה ראינו תלמידי ישיבות שהאמינו שהרב שלהם יכול להיות משיח. חוץ מזה, בפועל, ולפחות כשאני הייתי שם, אמר לחסידיו להמשיך בעסקיהם ולקנות בתים בארצות הברית, ההיפך ממה שהורו משיחי השקר.

      יהודי שכל חייו הבוגרים עסק בקירוב יהודים לאביהם שבשמים ובנה ארגון ענק שעוסק רק בזה, לא עשה דולר אחד לביתו, לא טיפח או הקפיד על כבודו, לא הלך עם שומרי ראש וגם לא ראיתי אצלו משמש.

      מה כבר אפשר להגיד רע על יהודי כזה. ואני לצערי לא חבדני"ק. אני אגואיסט מידי ועצלן מידי מכדי להפוך לאחד כזה.

      מחק
  6. מעולם גם לא נערך סקר שיאמת את הסברה שחלק מהליטאים, עזי הפנים במיוחד, הם אכן בניהם של מי שהם חושבים שהוא אביהם.

    מעולם לא נערך גם סקר שמאמת את הסברה שחלק מאותם ליטאים נאלצו לינוק גם מאותו "אבא" שלהם ולא רק מאמא שלהם.

    גם אם חב"ד רחוקה משלימות, והמשיחיסטים נראים כמו עדר של בהמות, עדיין המסירות וההקרבה של החסידים האלה למען עם ישראל אין לה אח ורע, גם אם בודקים את ההסטוריה של הקיום היהודי לדורתיו.

    ומי שלא רוצה להכיר בעובדה הפשוטה הזו, בטוח לא יודע מה השושלת יוחסין האמתית שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זו תגובה של חב"דניק ממוצע, במקום לקבל ביקורת בענייניות להשמיץ וללכלך כנגד מי שחלילה(!) העיז לדבר נגדם. זה יותר מכל מראה את טבעם האמיתי של החב"דניקים ואת ה"ביטול" אשר הם כה מתגאים בו, אנשים שזה הלך מחשבתם לא רק שלא חסידים הם אלא אף לא יהודים. וזה עצמו מראה מי הם והיכן ראשם מונח.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.