רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 ביולי 2013

ויפתח ה' את פי האתון 'חכם' שלום כהן

מאת ש"סניק

"חכם" שלום כהן ממשיך לנעור כמו חמור ולשפוך ביב של שופכין נגד יהודים ומחדיר שנאת חינם. השיטה הישנה של דרעי להחדיר שנאה ומשטמה וליצור אנרכיה בציבור.  מי שרואה את הסקרים יודע שזה יביא להתרסקות ש"ס בבחירות.  אבל הציבור חייב להבין על מה המועקה של שלום כהן הנבל? שלום כהן הכניס את דרעי הוא סיפר לרב עובדיה ניסים ונפלאות כמה אלי ישי אפס וכמה דרעי הוא מכשף גדול שיחולל פעלולים. ולבסוף הרב עובדיה ראה ששלום כהן מכר לו צ'יסבטים וסיפורי סבתא. הסחורה לא שווה כלום. וכמעט ששלום כהן שפתח את פי האתון שלו כמעט חיסל את התקווה של הרב עובדיה להמליך את בנו ולולי פעילות מאומצת של הרב עובדיה בכבודו ובעצמו, דרעי ופטרונו שלום כהן היו יוצאים בהפסד.
 
צריך להבין דרעי במצוקה נוראה. ש"ס באופוזיציה זה מכת מוות. קרוב למיליארד שקל ש"ס ניגבה כל שנה מכספי הקואליציה. היום הם משוועים לעזרה. ועל כך הם עושים ויצעקו. זה כואב, מכת מוות למפלגה שבנויה על שחיתות. גם הניצחון של יצחק יוסף לא ייטיב עימם כי שמים עליו כעת אלף עיניים שלא יחמוס ויגנוב, ויצחק רועד ולא יעז לעשות שום דבר לטובת דרעי. וכשהעסק מסובך מה שנותר זה לקלל ולשלוח לגיהנם.
 
שלום כהן האתון, גם האתון של בלעם דיבר, תמשיך לקלל ולקלל תמצא את עצמיך מתחת לאדמה עם עדת קרח הפלגנים. בושה ליהדות שאתה נקרא רב. אתה מתאים לנקות פחי זבל. פושטק מהשוק מדבר יותר מכובד ממך.  

4 תגובות:

  1. שאולזון רשע מרושע שכמוך!
    מתי תפסיק לבזות תלמידי חכמים ולעורר קטרוג על עם ישראל רק כדי לקדם את האתר הדפוק שלך ימח שמך! אין לך זכות קיום בעולם הזה!
    אם היית מגיע לרמה של הצפורן של הרב בידיעותיו בתורה ובצדקותו החרשנו אך אתה עם הארץ שאין לך חצי מושג מי הם. גדלת בין אשכנזים שמחזיקים רק מעצמם ולא רואים אף אחד...
    אתון אתה! וחמורים משפחתך אם הם נשארים עם אחד כמוך!
    לא יודע אם יש לך סיכוי לחזור בתשובה על מעשיך!
    אם תדע להתחרות מול עמוד ב"ילקוט יוסף" אולי היה לך זכות קיום לעוד יומיים בעולם הזה. תראה מה כותב הרה"ג בן ציון מוצפי שליט"א באתר דורש ציון על הרב יצחק יוסף שליט"א על גדולתו והתמדתו בתורה ואתה מחפש בנרות איזה חסרונות שהיו אצלו לפני שנים ומכפיש את שמו בריש גלי. לא קיים אצלך מה שאמרו רבותנו "אם ראית ת"ח ...אל תהרהר אחריו ביום שמא עשה תשובה..." כי אתה כופר !!!!
    יהי רצון שגם הקב"ה ימצא אצלך את כל הפשעים והעוונות ויש כאלו לרוב וימחה את שמך לאלתר!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מציע לך להירגע. לא צריך לרדת לרמה של הכותב. סגנון הכתיבה שלו מוכיח מי הוא. צר לנו מאוד שיושבי קרנות משועממים שהפייסבוק אומנותם, מחווים דעה על רבנים צדיקים חסידים ויראי שמיים רק בגלל שהעזו לקרוא עמלק למי שמתיר גיורים מזויפים.

      מחק
  2. תתבייש לך חוצפן גם אם הרב כהן לא מוצא חן בעיניך יש גבול לסגנון הכתיבה

    השבמחק
  3. גועל נפש יא חתיכת לכלוך אין לך בושה מי אתה בכלל שתכתוב דברים כאלו....
    ואל תצטדק ותאמר שזה לא אתה וזה מישהו שכתב מכיוון שכמו שכתבתי לך מספר פעמים בעבר...אף אחד לא היה כותב את זה אם לא היה שוטים כמוך שמוכנים לתת לזה לגיטימציה ..
    רשע מרושע בן נעוות המרדות מומר לתאבון גועל נפש מרוכז

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.