רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

מה המצב למי הסיכויים ולמי ההשפעה בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים? - דו"ח מצב להיום

מאת ב.ב.


1.מרן הרב עובדיה (השפעה אבסולוטית על כ-50 חברי הגוף הבוחר(ללא דילים. כל אשר יאמר...)בינתיים מרן לא שועה בדיוק לנטיית היו"ר ור' משה (באשכנזי לכיוון הרב דודי) וזורק מידי פעם: "אברהם ויעקב" וד"ל
2. מרן הרב שטיינמן (השפעה אבסולוטית על כ-15 ועוד 10 תלויים בחריפות ההוראה ובזהותו של המועמד שיוזכר) בינתיים הורה מרן במי צריך להילחם, שלא ייבחר, ויחליט ברגע האחרון במי לבחור לאחר שיבחן למי מירב הסיכויים. ולמרות שהראו לו באותות ובמופתים 80 קולות בטוחים לטובת רבה של מודיעין, הוא לא נולד אתמול.....
3. הראשל"צ הרב עמאר( 10 קולות בטון יצוק..ועוד כ-25 השפעה אבסולוטית. מתוך אלה יקבל הרב סתיו אולי קול 1 וגם זה יקרה רק מטעות טכנית בהטלת הפתק  ביום הבחירות. את נטיית ליבו של הראשל"צבכיוון הרב האשכנזי יודעים  רק הרב בעצמו ואולי עוד אחד( אסקלאסי כמובן...) ולא אף אחד אחר!. את זהות הרב הספרדי יקבע מרן הרב עובדיה בתיאום עם הרב עאמר לקראת הסוף ( ואז כמובן עולה השפעתו של מרן לכדי 70-80, ראו לעיל.
4. הרב מצגר (כן,כן, שכחנו אותו) השפעתו אבסולוטית על כ-25 חברים אישיים בגוף הבוחר שיבחרו בדיוק ,אבל בדיוק לפי בקשתו והאינטרסים שלו ואלו ידועים רק לו אישית ואולי לעוד אחד (מהמועמדיםכמובן..ולא , אין זה רבה של מודיעין.....) ויובאו גם לידיעתו של מרן הרב שטיינמן בבוא העת להחליט למי הסיכויים לנצח את הרב סתיו.
5. הרב איגרא, שבמידה ויחליט ברגע האחרון לא להתמודד ולהתבזות, אזי כ- 5 המצביעים הפוטנציאלים עבורו יתחלקו בין שאר המתמודדים עבורו ובאם המאבק יוכרע על חודו של קול תהיה לכך השפעה.
6. ראשי ערים, רשויות וכו' החילונים: רובם עצמאים ויחליטו לפי ראות עיניהם. סתיו די שולט שם, אבל לאו מכה בו בחורמה במגזר זה . העניין הוא שבגלל המכה הזו והקיזוז ההדדי בין השניים, יבוא השלישי, ייטול קצת, יחבר את השאריות הללו לחלק הארי של הבוחרים בעלי הכיפות והכובעים וינצח בגדול ומה זהותו של זה? זאת נדע בי"ז באב אחה"צ וזאת כיוון שהמנצח עובד בשקט ובצנעה.
7. קשרים אישיים. מי שבכל זאת רוצה לקבל את הנוסחה לחישוב זהותו של המנצח יבדוק למי מבין המועמדים ישנם הקשרים האישיים והחבריים עם מירב חברי הגוף הבוחר. הרי התקופה הפוליטית הנוכחית אינה כפי שהייתה בעבר. ההשפעות הפוליטיות הניחתות מלמעלה עברו מזמן מן העולם. רובם של ה-150 הינם עצמאיים  וההחלטות יתקבלו לפי הרושם האישי או הקשר האישי. לכן יש לצאת ולבדוק מי מוביל בשני הפרמטרים הללו ולשער את זהות המנצח. רבים בגוף הבוחר וגם המועמדים עצמם יודעים מי מוביל בתחום זה. עד כאן (בינתיים).

2 תגובות:

  1. סתיו ולאו- חברים שלך.

    את הדין תיתן אחרי 120. רשע מרושע שמתפרנס יפה מלשון הרע,

    השבמחק
  2. למען דודי יפתח חמ"ל (חדר מלחמה )בניהול חמתו הגברת הדסה רלבג הכל יכולה היא תהפוך עולמות כדי שחתנה יכהן כרבה הראשי של ישראל אויי שכחתי וגם ישראל מאיר יפעיל את קשריו אצל הציבור החילוני למען הנו דודי היקר שיקבל אחרי בחירתו דרכון דיפלומטי שהוא ממש חולם עליו למי ששכח רב ראשי מקבל דרכון דיפלומטי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.