רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביולי 2013

מאבק קשה בבני ברק מי יהיה השליח של חב"ד בעיר במקומו של הרב גרינברג שנפטר

מאת חב"דניק

חב"ד בבני ברק סוערת. לאחר ארבעים שנה שהרב משה גרינברג מילא את תפקיד השליח בבני ברק, וכידוע כל בניו מכהנים בכל העולם שלוחים, כעת מתחיל מאבק הירושה מי יזכה לשבת על הכסא הרם ולכהן כשליח הרבי בבני ברק.

בחב"ד יש לעיר בני ברק משמעות סמלית לאחר שמבני ברק יצא הרב שך שחירף את החסידות ולכן בחב"ד משקיעים חזק בבני ברק כדי להביא את השליח הכי טוב. אז מה שקורה כעת בבני ברק יש שני מתמודדים. הראשון זה יו"ר ספריית היכל מנחם בבני ברק שטוען לכתר לאחר שהוא פועל בעיר עשרות שנים והוא טוען שהוא הממשיך הטבעי של הרב גרינברג, אבל בעיית הבעיות זה דווקא כאשר נכנס לכאן דין ירושה וכאן אנגלסמן בבעיה לא קלה.

החתן הצעיר של גרינברג מנדי קסטל הוא תושב בני ברק והוא החתן היחיד שלא מצא שליחות על פני הגלובוס כמו שאר האחים והאחיות והוא טוען בצדק שמגיע לו התפקיד מדין ירושה. לא ייתכן אומר מנדי קסטל שהרבי נאבק למען הרב לנדא מדין ירושה ודווקא בתפקיד הנעלה להיות שליח הרבי בעיר פתאום לא יקיימו את פסק הרבי על דין ירושה. בחב"ד מבטיחים שהמאבק על כס היו"ר החדש לא יתדרדר למאבק אלים כמו בפוניבז' בין מחבלים לשונאים ושם יקיימו את הדיונים רק בדין תורה אצל רב העיר.

כפי הנראה הדברים יובאו להכרעה בבית דינו של הרב לנדא בבני ברק

3 תגובות:

  1. כמה עלובים השלוחים ורבני חב"ד שאינם מסוגלים לפסוק בענין פשוט כזה , מי יהיה השליח, והולכים לרבנים אחרים כדי שיפסקו להם. ולמה ? כי חב"ד זוהי הכת הקרובה קצת ליהדות האמיתית.

    השבמחק
  2. אתה ממש טמבל!
    כתוב במפורש שהם הולכים לדון אצל הרב לנדא
    אולי אתה לא יודע אבל הרב לנדא הוא חבדניק

    השבמחק
  3. קסטל מזמן מצא שליחות הוא השליח בשעדרין

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.