רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 ביולי 2013

הנה קרב יום החתונה - תשלחו כסף

אני אוהב את סוג ההודעות האלו כי הנה יש לך הזדמנות להתברך ברגעים של לפני הקבלת פנים אבל זה עולה כסף אז תשלח, ככה ברוך ה' עובדים על הציבור מוציאים ממנו כסף, וחושב כי באמת משם תצמח לו הישועה

עדיף היה לומר את האמת הרבי מחתן וזה עולה הרבה כסף תן כמה שבא לך, אני הייתי נותן הרבה יותר מפני שאף אחד לא מרמה אותי אני נותן מתוך רצון לעזור לסייע, אבל לעבוד עלי לספר לי על סגולות גדולות ויחודיות וכי יוזכר שמי באיזה יום ומצב, אינני רוצה לזלזל חלילה בענינים הללו, אבל שיסלחו לי אם אומר כי אין כוונת מי שמבקשים כסף טובתך, אלא טובת קופתם

5 תגובות:

  1. את התשלום ניתן להעביר....


    חשבתי שמדובר בתרומות.

    השבמחק
  2. ס'איז אזוי א גרויסער מצוה ווי צו פיהרן אן אלטן שיכור'ער ערל פישן

    השבמחק
  3. אין שחיתות גדולה מזו
    לא לשלם משכורות לעובדים ולגבות מהם כסף עבור חיי ראוה.
    אין דבר מושחת מזה
    אלא כל האדמורות שהחלה בחטא מגניבת המוסדות מאחיו הגדול והכל בהדרדרות עד לדיוטא התחתונה.

    סליחה שאלה קטנה, לחסידים השוטים, האיך הוא חיתן עד שהוא נעשה לאדמור ???

    השבמחק
  4. באנגליא אומרים RSVP הוא ראשי תיבות ריעל סילווער וועדינג פרעזענטס, ובעברית לשלוח מתנות זהב טהור, ומה חידוש בהזמנת האדמורי"ם שמבקשים כסף? הכל יודעים שהחתונות המפוארות שלהם עולות להוצאה מוגזמת, ולית לי' מדגרמי' מידי

    השבמחק
  5. האם אפשר גם לקבל קבלה כתרומה לצורך מס ?
    האם זה מוגדר טובת הצבור או רק היחיד.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.