רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 ביולי 2013

על הציבור החרדי להחליט אנו רוצים להיות רפורמים או יהודים

מאת הירא והחרד

בבחירות הללו לרבנות הראשית מתמודדים בצד האשכנזי שני רפורמים שחקנים מול שני רבנים. דוד לאו וסתיו מול הרבנים הגאונים הרב יעקב שפירא והרב איגרא. אנשים משכמם ומעלה בעלי הלכה מובהקים שרק הם מסוגלים בגלל פתיחותם לעצור את המגמות הרפורמיות ולהיות מקובלים גם אצל החילונים. 

אבל הציבור החרדי הוכיח בפעם שעברה שהוא מעדיף להרוס את העולם הרבני כולו. פגיעה ברבנות הראשית הוכחה כפגיעה אנושה בממסד האורטודוקסי כולו. מצגר שהיה מועמד הרפורמים והחילונים נהפך למעומד הרב אלישיב ונתי גרוסמן והתוצאה שכעת סתיו בדרך או הליצן ממודיעין. זה כוחה של התדרדרות!

היהדות החרדית במבחן גורלי האם אתם החלטתם להרוס את העולם הרבני ולהחדיר לכאן את הרפורמים או שאתם רוצים רבנים יראי שמיים ובעלי תורה. גם אמנם נכון שהרבנים שפירא ואיגרא לא נחשבים כאנשי המפלגה, והם נחשבים לציונים דתיים, אין להם דילים עם גפני ודרעי. אבל הם רבנים אנשי תורה היחידים המסוגלים בכח אישיותם להפוך את הקערה על פיה ולהכניס כבוד לעולם הרבני. אבל שוב החרדים משחקים לידיים של לפיד. ניקח ליצן לרבנות ונוכיח שהכל ליצנות, הם מחייכים מבעד לשפם. התוצאה שמחר לא תוכלו לעצור שום מגמה רפורמית. 

בי"ז אב נדע האם עוד מסמר נתקע בארון הקבורה של הציבור החרדי. 

נ.ב. אני יהודי חרדי למהדרין בהשקפה ובמעשה וכך מתחנכים ילדי ונכדי ואינני יחצ"ן של אף רב ואין לי היכרות עם שום אחד מהמועמדים, וכל כתיבתי זה מכאב לב לאן מתדרדרת היהדות החרדית. שאין שום בושה ושום מחשבה על עתיד הרבנות והתורה ונערים מושלים בנו. מה הפלא שכך אנו ניראים.

תגובה 1:

  1. שוב הסגנון המזלזל והמבזה את מי שלא כמוכם, אחד רפורמי ואחד ליצן. בושה וחרפה! בטוחני ששניהם תלמידי חכמים גדולים ממך וגם יותר יראי שמיים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.