רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

אתה חייב לחשוף את האמת על הבחירות לרבנות

רבי חיים היקר
ראשית כקורא ותיק של אתרך אני עומד נפעם ונרגש בכל פעם מחדש מהעוז ותעצומות הנפש הנדרשים ממך כדי לחשוף כל כך הרב שחיתויות ובלגנים. תמשיך בכך.
לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
דוקא משום כך מוזר הדבר שהפסקת לטפל בקופת השרצים שיש לכל אחד ממועמדי הרבנות.
שבוע וחצי לפני ואנחנו עוד לא יודעים הרבה על הרבנים.
עברו ימי הרב מצגר והרב לאו או להבדיל הנשיא קצב בהם המקורבים ידעו על פרשיות שונות, ודי לחכימא, אבל לא ספרו לאיש, וכך נבחרו להם רבנים ואישי ציבור שהביאו עלינו בושה וכלימה. בימים אלו צריך לספר הכל כדי שהבחירות יהיו בחירות אמת.
שמענו הרבה, וגם אתה כתבת על סתיו ועל הרב אברהם יוסף. מה עם שאר המועמדים. יש עוד מועמדים שאנחנו לא יודעים עליהם דבר.
וכי לרב צחק יוסף אין פרשיות, לרב דודי לאו ומשפחתו אין ענייני כספים רבים, לשמואל אליהו אין – למי אין?
לפני שבוע הבטחת בעוז וגבורה לפרסם על כולם. אמרת שיש לך הרבה חומר הקשור למקור הכסף של משפחת לאו, לקיצוניות של שמואל אליהו ולאחרים.
מה קרה שנעמדת דום?
התחלת לפחד?
משלמים לך?
לוחצים עליך?
רבי חיים, כמי שמעריך אותך מאד כאיש אמת ובעל אומץ ציבורי רב, אני בטוח שאף תשובה אינה נכונה, ובודאי יש סיבה לדבר.
אבל בכל זאת, אנחנו פחות מעשרה ימים לבחירות. למה לא שומעים על קופת השרצים שיש למועמדים, לצביעות הרבה שיש בהצגתם כקדושים וטהורים.
אין לי ספק שיש לך מקורות רבים.
אל תהיה כמו כל הפחדנים שמספרים את המידע יום אחרי הבחירות כשזה לא משנה כלום.
ממך למדנו עד כה אומץ מהו.
גלה את הפנים האמיתיות של כל אחד מהם כדי שהבחירות יהיו על בסיס ידע, ולא על בסיס צביעות, וכפי שכבר נאמר: אל תראי לא מן הצדוקים ולא מן הפרושים אלא מן הצבועים.
מקווה שלמרות הביקורת עליך תפרסם את הדברים, ועוד יותר מכך שתתחיל לפרסם את כל הפרשיות, ולא תהיה כמו כל האתרים החרדים שמיפים כל דבר, ועושים פרצוף של קדושים.
שבת שלום
דוד

נ.ב. אני לא בגוף הבוחר, אבל אני עוקב בדאגה רבה אחריהם. ונראה לי שלא הוגן שיבחר אדם בלי שידעו עליו את כל האמת.

2 תגובות:

  1. אין ממנים פרנס על הציבור אלא אם יש קופה של "שרצים" מאחוריו!!
    ובכן מה רצונכם, מישהו נקי?
    והרי חז"לינו אמרו ש-אין ממנים...!!

    השבמחק
  2. הבעיה שלהרבה יש קופת שרצים שהולך לפניהם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.