רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

המחבלים: ר' שלמה קנייבסקי סילק בחור מישיבת 'קרית מלך' בגלל שהשתתף בכינוס של המחבלים ביום חמישי

כדרכי להביא את גירסאות הצדדים התבקשתי על ידי המחבלים ואני מעלה את את הדברים כפי ששלחו לי:

הבחור ברנס הועף ביום שישי האחרון מישיבת קרית מלך שבראשות הגר"ש קניבסקי עקב כך שהוא עבר על ג' עבירות חמורות בכך שהשתתף במעמד האדיר לזכר רבינו מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל שהיה בבניני האומה כשלטענתם הגר"ח קניבסקי התנגד לאירוע

בעקבות כך החליטו הבחורים בישיבת קרית מלך שלא לגלח את זקנן יותר עקב הפחד שהם יועפו מישיבת קרית מלך כאשר ידועה לכל דעתו הברורה והנחרצת של הגר"ח קניבסקי שליט"א על מי שמגלח את זקנו ..........

3 תגובות:

  1. 'החטא' מעניין אותי הפעם כשלג דאשתקד, אבל לנגד עיני עומדים דברי החנוך (המיוסדים על דברי הרמב"ם) על גלות הרוצח בבלי דעת, כי הגלות בו נקרע האדם באחת מחבריו וסביבתו הוא קרוב ביותר למיתה. ופלאי פלאים הנה ממציאי החומרות נוהגים בשפיכות דמים מנהג קלות ראש.
    אוי להם וואוי לנפשם של רועי ישראל הקצבים האלה יהיה שמם קנייבסקי או פורחאטשעבסקי.

    השבמחק
  2. הגיוני ומוצדק ביותר להעיף את הנחשים האוכלים מפת בעל הבית ומאחורי גבו להכישו!!!

    ישיבת קרית מלך היא בראשותו של בן מרן הגר"ח ובהכוונת מרן הגר"ח.
    מי שלא מעוניין יכול ללכת למעלות התורה או לגרודנא או לכל מקום שליבו חפץ. אבל אין לו שום זכות והצדקה ללכת נגד הקו של הישיבה וק"ו שאין לו זכות ללכת לכנס שכל כולו נועד להיות התרסה כנגד גדולי ישראל האמתיים!!!

    וראיה לכך ה"בדיחה" התפילה של צבי רוט "מנחה" הכנס שאמר כך "מי שהולך במדבר ורוצה לתקוע "יתד" באדמה איך הוא ידע עם זה ישר? הוא צריך לקחת "פלס" ואז הוא יידע שזה ישר"...
    הבנתם את הבדיחה? ח...ח...ח...ח...ח...ח... כמה שזה לא מצחיק חחח...חחח..., זה רק מראה מה היתה מטרת הכנס! ומי שמבעט ברבותיו והולך לכזה כנס שיתכבד וישאר להסתופף בצילו של אחד מהרבנים ה"שמואלים"!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. דומני שזה היה האבן-גבירול שאמר 'אני הוא האדון והשיר הוא משרתי..' וקשה לומר דברים דומים על התפייטותך, ולפעמים נדמה לי שחשיבתכם בעולם התורי משועבדת למילים חלולות ומליצות סרי טעם.
      אני לא מתכוון חלילה להשפילך אלא מדבר אליך ממרומי שנותי: שקול נא שוב את המילים 'להעיף את הנחשים האוכלים מפת בעל הבית..'
      בעולמי שלי לא הגיוני ולא מוצדק לכנות בחור נחש ובוודאי שלא להתייחס אליו בהתאם גם אם מנחה כנס שהשתתף בו ליהג כך או אחרת. ועד כמה שאני מודע לנושאי מימון הישיבות כמעט ואין ראש ישיבה כפי שאין ראש פקולטה באוניברסיטה שיתקבל על הדעת לקרוא לו בעל הבית ואכו"כ שלא שיתייחס לעצמו בהתאם.
      ולסיום ביודעו ובמכירו קאמינא ועוד לא ברור לי מה בדיוק מכוון הג"ח קנייבסקי בישיבתכם? אולי הוא החליט בשבילכם שתאכלו דרך הפה?!

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.