אני פונה אליך חסיד חב"ד תושב ביתר בפנייה אישית. אני יודע שאתה טרוד בעבודתך\לימודך. יש גם טרדות הפרנסה ויש לך גם ילדים בלעה"ר. צריך לדאוג להם לקייטנה, לשנת הלימודים הבאה, וכו' וכו'. אבל בתוך מירוץ החיים שלך אתה צריך לשאול את עצמך האם אתה חושב שלטמון את הראש בחול ולומר "זה מה יש" ו"מה כבר אני יכול להשפיע", זה הדבר הנכון? האם עד היום כל מה שהיה בעיר ביתר מצא חן בעיניך? האם דאגו מספיק ל"דיור בר השגה" לחסידי חב"ד? זה מצויין שיש כמה רחובות בשמות חב"דיים, אך מעבר לזה, האם יש נציגות שדואגת למעשה לציבור חסידי חב"ד, שיש לו ציבור גדול, אברכים רבים מחוסרי דיור, בתי כנסת ומוסדות רבים בעיר?
ביום  ב' אלול ייערכו בחירות לנציגות חב"ד בעיר ביתר. אל תהיה מהצועקים על העבר! זה קל לבוא לבית הכנסת בשכונה, ובין "מנחה לערבית" לקטר על המצב. פה לא דואגים לדיור, שם יש קשיים בהשגת מימון, אין ייצוג נאות וכו' וכו'.
עכשיו בדיוק זה הזמן! פשוט מאוד. קח טופס מועמדות והגש אותו. אתה חושב שאתה לא ראוי? וכל מי שהגיש מועמדות הוא כן ראוי יותר ממך? הרי כל אדם יש לו כשרונות מסויימים שאין לאחר. אין ספק בהחלט  ששלושת המועמדים שהציגו עצמם עד עכשיו הם מוכשרים מאוד, אבל השאלה היא האם הרבה אנשים כמוך שהם לא פחות מוכשרים, מפקירים את הזירה לברירות מחדל הקיימות, ולא מתמודדים בעצמם. זה לפחות התחושה של רבים וטובים בעיר הזאת, וחבל.
הרבי תמיד תבע ממי שיש לו יכולת, להשפיע!
אפשר להגיש מועמדות לפריימריס לרכז ועדת הפריימריס ר׳ נח וייספיש עד לתאריך יום חמישי כ״ה מנח
ם ​
אב תשע״ג עד חצות הלילה.
טפסי מועמדות יש להשיג אצל ר׳ נח במספר נייד 
054-2030770
או במייל