רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2013

איחוד הצלה מתעקש לסייע למחללי שבת

לכבוד
יו״ר הארגון
יקירינו הרב זאב קשש הי״ו

שבוע טוב

זה לא סוד שאנחנו נמצאים בתוך סערה גדולה. נכנסנו לתוך סרט מצער שרק גרוע נצא ממנו. הציבור החרדי שכל כך מעריך ומחבב אותנו על החסד שאנחנו עושים. לא ישתוק לנו אם האירוע שלנו יתקיים בתוך האתר שידוע כמחלל שבת בפרהסיה.

זאבי היקר. ידוע לך ולכולנו שמי שגילו זאת שאנחנו מתארגנים ליום כיף במקום שמחלל שבת ובמקום שגדולי ישראל אסרו ללכת לשם. אלו הם ארגוני ההצלה המתחרים שלנו אושי שלומוביץ מהצלה גוש דן. אברהם רייכמן מצוות הצלה וישראל גודלבסקי מהצלה פתח תקוה. הם אלו שהפיצו את זה. הם אלו שפנו לכל רבני איחוד הצלה והם אלו שירוצו מחר לגדולי ישראל ויפיצו פשקווילים ויגרמו לנו נזק ששנים יקח לנו לתקן. במיוחד שהרבנים שלנו כבר אמרו להם בשיחת טלפון שהם לא ידעו כלל על כל הבלאגן והם מזועזעים וכל השיחות האלו מוקלטות.

כבר בשיחת הועידה שלנו ביום שישי אמרת לנו שלא האמנת כמה שהציבור יכעס על זה וכמה שהרבנים יקחו את זה קשה. גם אמרת לנו שההחלטה של אלי פולק סמנכ״ל הארגון לתקוף אישית את ראשי מד״א ואת היחצ״ן שלהם ביכלר בשקרים ובלופים במקום שאנחנו כארגון חרדי נגיב תכלס על התלונה הקשה שיש נגדינו על חילול השבת. הייתה החלטה על דעתו בלבד בניגוד לכל ראשי הארגון והייתה החלטה לא נכונה שהמשיכה לגרום לנו נזק שכביכול אנחנו בורחים מהמציאות.

אנחנו פונים אליך הערב הזה בלב נרגש מי כמוך יודע כמה אנחנו מעריכים את פעילות החסד שלך למען כבוד שם שמיים וכולנו יודעים כמה אתה רוצה למנוע חילול השם. נכון שזה קשה מאוד אבל אנחנו מבקשים ממך מכל הלב תראה איך אפשר למנוע את העוגמת נפש הזאת שנעבור. תראה איך אפשר להעביר את היום כיף למקום אחר שכן שומר שבת. אנחנו חוששים שילדינו שכל כך מחכים ליום כייף ישמעו מהבלאגן הגדול. מה נגיד לילדינו? איזה תשובה נגיד לילדינו למה אנחנו לוקחים אותם למקום שכל מרנן ורבנן גדולי ישראל יצאו נגדו? מה נגיד להם? שהרבנים התירו רק לנו לחזק מחללי שבת בפרהסיה? איזה חינוך אנחנו כמתנדבים שמתעסקים כל היום בהצלת חיי אדם? אנחנו ממש חוששים שזה יפגע בילדינו וזה יגרום לנזק ממשי.

לפני שבת שוחחנו עם הרב סילמן שהוא הרב שלנו בבני ברק. הוא אמר לנו בצורה ברורה שהוא יוציא מכתב חריף נגד הארגון הוא גם סיפר לנו שהוא דיבר על זה עם שייקה ושאושי מתקשר אליו כל הזמן לעדכן אותו.

זאבי לסיום. אנחנו בטוחים שתעשה הכל כדי ששם שמיים יתקדש על ידינו. אל תתן לנו לעבור את ההשפלה הזאת לא נעמוד בזה ונצטרך לפעול בדרכים שלנו. אין יהודי בעולם שיקבל את זה שרבנים מתירים לתמוך במחללי שבת שרומסים את השבת רק בשביל כיף. בקושי הגדולים מאשרים לחלל שבת בשביל הצלת חיים ופיקוח נפש. בטח לא בשביל תענוג.

החותמים בלב כואב

מתנדבי איחוד הצלה בני ברק

(אנחנו בטוחים בליבינו שמתנדבים רבים בכל הארץ חושבים כך)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.