רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

על ר' שמואל אויערבך ונתי גרוסמן חל דין רודף

מאת בני ברקי

מאחורי הפרובוקציות הנלוזות עומד המשוגנער משערי חסד והבן בליעל נתי גרוסמן. הם מחכים שיהיה אקשן שיסגרו ישיבות, אבל זה לא הולך להם, אז בכח הם מבעירים את האש. הם יודעים שהם מסכנים את כל הקיום החרדי בארץ ישראל, אבל אותם זה מעניין כשלג כאשתקד. הם כעת במסע נקמה רצחני שהעיפו אותם לשולי המחנה, והם מוכנים שתמות נפשם עם פלישתים.

אין ספק שלר' שמואל אוירבך ונתי גרוסמן חל דין רודף בגלל שהם מסכנים את כל היהדות החרדית ועולם הישיבות. הרמב"ם כתב על מוחמד המשוגע, כעת התווסף לנו משוגע ומטורף משערי חסד שחולה כבוד שמוציאה אותו מהעולם ומוכן לאבד את כל עולמו בשביל הכבוד. מי שרק ראה את המחזה המביש של שירת הימים על ימי מלך מלך תוסיף כיצד המשוגענער משערי חסד התמוגג ולידו ניצח וכרכר בעוז שמואל דויטש הבין שיש לנו עסק עם אנשים שזקוקים לפסיכיאטר מחוזי. ונתי גרוסמן שיודע את  מצבו של אוירבך מנצל אותו עד תום. צריך כל יום לברך שלש פעמים הגומל שהצילנו מידיהם והעיפו אותם לכל הרוחות.

2 תגובות:

  1. "משוגע ומטורף משערי חסד שחולה כבוד"...
    מעשה בבעל קצות החושן שהיה מתנגד חריף, שלאחר אחד הוויכוחים שהיו לו עם חסידי קאצק בעירו סטארי, דיברו הללו נגדו בחוצפה יתרה, ומשכך קם ונידה אותם.
    משבאו לאדמו"ר השרף מקאצק סירב לקבלם, ואמר: נאמר בפסוק "ומדוע לא יראתם לדבר בעבדי במשה" ואחז"ל עבדי - אע"פ שאיננו משה, משה - אע"פ שאיננו עבדי. וכי מהיתרון למשה שאיננו עבד ה'? אלא שת"ח, גם אם סבורים שאינו עובד ה' כדבעי אסור לזלזל בכבודו.
    אנא ממך הכותב הבני ברקי, אשר משמיץ פעם אחר פעם את גדולי ישראל הגרי"ש אלישיב זצוק"ל (ובזה אתה מכניס את עצמך לגדר המספר אחר מיטתו של ת"ח...), וחתמו הגר"ש אויערבאך שליט"א. אנא, גם בלהט המחלוקת וההגנה על ההשקפה הצרופה, בלום פיך מלזלזל באופן ישיר בת"ח, אשר בוודאי לומדים יותר ממני וממך.
    אני מצפה שתתקן בתוך הכתבה את ההתיחסות הבלתי נאותה.

    השבמחק
  2. אני מניח שבפעם הבאה ששאולזהאן יבוא ארצה הוא ייעצר על הסתה לרצח. השאלה היחידה היא אם זה יקרה לפני או אחרי שמישהו יחסל את הרבנים גרוסמן ואויערבך ע"פ הוראותיו של שאולזהאן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.