רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2013

ההוראה בגור היא רק לילדי העניים - העשירים יכולים לקחת את הילדים לבתי מלון - ההורים העניים מרוצים מהוראת הרבי המלמדים זועמים

נתבקשתי לעשות סדר בדברים בשביל שיהיו ברורים, כי הוראת הרבי מגור שהילדים ילמדו כל השנה בחיידר ואין חופש ההוראה היא אך ורק לילדי העניים למי שלהורים איף כסף לנסוע איתם לבתי מלון או לצימרים וכל מקום בילוי אחר, כוונת הרבי כי במקום שיהיו בבית ויעשו את המוות להורים שיהיו בחיידר ושם יחנכו אותם

ההורים מאוד מרוצים מהחלטת הרבי מפני שזה מקל עליהם, במקום שיהיו עם הילדים יום ולילה כל החופש, הם יהיו בחיידר, זה מונע מהם הרבה כאבי ראש, מי שזועמים הם המלמדים הם אלו שמשלמים כאן את המחיר, מפני שהם זקוקים לקצת חופש ואין להם את זה

וכאן אביא לכם את מה שקיבלתי ממקור הכי קרוב לנושא ולא אוסיף בשביל לא לחשוף

הרבי אמר למי שהיה אצלו בנושא מפורשות מס' נקודות כדלהלן :

1.      מי שרוצה לנסוע לחופש עם ילדיו יכול לעשות זאת בשמחה ובששון, כל מטרתו של הרבי היא לאותם הורים שאין בידם אפשרות לנסוע חלק בגלל בעיה כספית וחלקם בגלל סיבות אחרות, שילדיהם לא ישתעממו.
2.      תוכנית הלימודים תהיה "לימודים קלים" במפורש וגם לא יהיו קשורים להספקים השנתיים כדי שלא להעמיס על הילדים וכדי שמי שרוצה לנסוע לחופש לא ייפגע מכך.
3.      הרבי מעוניין שיהיו פעילויות לילדים באותם הימים במסגרת החיידר, חד וחלק! הדברים נאמרו מפיו מפורשות.

אבל איפה הבעיה, אברהם בנימין זילברברג, הוא הופך את הקערה על פיה ומנסה לשנות ולהפוך את התוכנית כפי שהוא רוצה שהיא תהיה, לימודים רגיל, ללא פעילויות וכו' . ביודעי ממקור ראשון בשנה הקודמת הוא ממש נלחם שלא יהיו פעילויות וכדומה.

4 תגובות:

  1. משנה: עשרה תורות ודרכי החסידות ניתנו לישראל כנגד עשרה יוחסין שבחצרות האדמו"רים מה שאסור לזה ראוי לזה ומה שהגון לזה יסקל עליו זה.
    גמרא: תני רבי חטשילובאי שמויגראה משום רבי פארינצ'אה מדאבוס אין מקשין על האדמור"ים ואפילו ראיתיו גונב נואף ורוצח בקדושתו הוא עומד. בעי מיניה יאצמאח בן קוגלאה בני האדמו"רים מה דינם, בכה רבי חטישלאה ואמר סוד השם ליראיו שנאמר בזוה"ק כרעי דאביהם נינהו, מקשי עליה האי משכיל הרי דבר זה לא כתוב, הדפו בפופיקו ואמר תיפח רוחם של המשכילים המותבוננים בכתוב למטה וכפרים במה שרואים הצדיקים למעלה. שאל רבי פופיק בן גנבים נגידי החסידים מה דינם, אמר ליה רב קדילקאה דין מעמיד כעומד שמעמידים את כבוד החצר וכל זמן שכיסם מקשקש בדינרים דינם כבני הצדיקים..

    השבמחק
  2. גור תמשיך לאתגר את הבאים בשעריה!!!
    היא תציג רף גבוה, יעדים שאפתניים,
    היא מבטיחה דרך ארוכה בתחילתה וקצרה בסופה,
    דם יזע ודמעות בזריעה, גילה רינה ודיצה בקצירה.

    מי שמעונינים בלימוד על מנת שאני שאקרא חכם,
    על מנת לפתוח בקריירה תורנית רמי"ם או דיינים .
    לא ימצא את מקומו בבית מדרשנו!!! הסיפוק היחיד בבית המדרש הזה הוא דחית סיפוקים ואפילו רוחניים.

    מי שרוצה להיות ר,איגר בלילה אחד ועוד להספיק לישון באותו לילה מוזמן לעולם הישיבות הדמיון הליטאי.[בגלל זה כנראה לא צומח אפילו חזו"א או הרב אלישיב אצלם]
    אצלנו לא ממהרים, הבחור לא צריך להיות למדן כבר בישיבה הקטנה, גאון בישיבה הגדולה,ומרן פלוס עיתון כבר בכולל.....
    את קרנבל בחירת הרבנים הראשיים, קרבות הבוץ, השאלה הקרדינלית מי הוא מרן האמיתי אנחנו משאירים מחוץ לתחום אצלנו.
    שררה וכוח לא בבית ספרנו!!!!!1!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס7 ביולי 2013 בשעה 14:12

      המשפט האחרון מסכם היטב את שקריך הנלוזים "שררה וכח לא בבית ספרנו"... וכי מי טבע את המשפט המפורסם "אלעס איז אונזערס"? וכי לא אתם הגערערס? אכן על כך אמרו חז"ל "מדחציף כולה האי שמע מינה ממזר הוא" חוסר הבושה לשקר במצח נחושה כפושט טלפיו ואומר טהור אני מלמד בדיוק מי אתם ומה מעשיכם!

      מחק
  3. בנושא זה צריך ליתן צל״ש לגור , אין לי ספק , אם וכאשר זה יהיה השנה בהצלחה , חסידיות גדולות אחרות ילך בעקבות גער

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.