רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2013

מוזס מאיים נשקול מחדש את עתיד ההתנחלויות

מאת חסיד ויזניץ

ראיתי מטומטמים בכנסת שוטה ונבער דעת כמו מנחם אליעזר מוזס זה דבר שרק ויז'ניץ יכולה להמציא. כבר אמר המקור ברוך שכל זה או שהמלאך נתן לך או שלא. כנראה הוא מהצד שהמלאך לא נתן לו.

מוזס אין לך בושה, על איזה התנחלויות אתה בדיוק מדבר? על ביתר עלית מודיעין על ירושלים הכותל המערבי? על מי אתה בדיוק מאיים? מה אתה רוצה שבאמת יפתח כאן מלחמת אחים? האם זה בעיה להושיב את החרדים בבתי סוהר האם אתה רוצה שכל צד יתחיל לפנות את השני?

אתה תפנה התנחלויות והם יפגעו לחרדים במקומות שיכאב להם מאד, אתה רוצה לראות אדמ"ורים מובלים לכלא, ורק אז תבין את חומרת האמירה שלך שאתה תשקול מחדש את עתיד ההתנחלויות? אתה רוצה שוב לראות פינוי של יישובים בארץ ישראל. מוזס לא מתאים לך הסגנון הזה. תשאיר את זה לאחרים.

2 תגובות:

  1. אם אני מבין נכון ארץ ישראל שייכת רק למיזרוחניקים , ולכן אם רוצים להילחם בהם יחזירו שטחים לשיטת מוזס , ולשיטת כותב הפוס זה לא כדאי.
    ןכך מדברים יהודים שומרי תורה ומצוות .
    גם מוזס וגם כותב הפוסט.
    בושה וחרפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. א"י לא שייכת למזרוחניקים ולא לחרדים. אנחנו כעת בגלות ולכן אין שום תוקף ל"שליטה" כביכול על א"י. ומצוות יישוב א"י (לפי הדעות שהיא קיימת גם בגלות) ניתן לקיים מגם בבני-ברק וירושלים ולא רק בשטחים, אין שום התר לסכן נפשות עבור זה, פיקוח נפש דוחה את כל התורה כולה.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.