רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 ביולי 2013

מלחמתם האבודה של הליטאים באייפון ודומיו

מאת בני ברקי

קבוצה משועממת של איזשהו פלג קיצוני של הליטאים, לא ברור אם אלו המחבלים או השונאים, מנסים לרתום את הרבנים בכוח למלחמה נגד מחזיקי האייפון ודומיו, כשהם יודעים שזו מלחמה אבודה מראש.
לאחרונה הם תלו בעצמם שלטים שהכינו על מרפסות וחלונות ביתם של גדולי ישראל, וכעת הם מפיצים פלקטים בכל רחבי בני ברק וכנראה גם ירושלים - שם הם כותבים "גדולי ישראל תולים שלטים נגד האייפון ודומיו, מה איתך?"
הם אלו שתולים וטוענים שהגדולים תולים.

הם יודעים שזו מלחמה אבודה מראש, עם המערכה נגד הטלוויזיה הם הצליחו כביכול לפני שנים רבות, אבל היצר הרע קצת יותר מחוכם מהם, והוא הביא להם אותה בהפוכה - לכל אחד בכיס האישי שלו.
אין לרבנים כוח ללחום במגמה הזו כפי שהם הפסידו במלחמה נגד האינטרנט. כמה משועממים חסרי עבודה וחסרי ייעוד וכמובן שחסרי לימוד תורה, מחפשים מה לעשות עם זמנם הריק והם מצאו תחליף לשיעמום בחסות השלטים נגד מחזיקי האייפון ודומיו.

מה שהכי מצחיק והכי מגוחך זה, שהשלטים הללו הזועקים "אין כניסה לבעלי אינטרנט, אייפון ודומיו" - אותם הם תולים על בניינים שונים בבני ברק, נתלים על בניינים שבאותם בתים יש גם אינטרנט וגם אייפון וגם מכשירים דומים לאייפון, אבל העיקר שעל הכניסה כתוב אין כניסה. איך אמר פעם מישהו... "אם הם היו תולים על המרפסת והרבנים היו למטה על הקרקע היה טוב", הבעיה היא שהשלטים תולים והם מרחפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.