רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 ביולי 2013

היועץ המשפטי מנסה לכופף הבג"ץ

מאת משה בן-חיים
היועץ המשפטי יהודה ווינשטיין שלח מכתב אישי לכל חברי הגוף הבוחר ברבנות "שיראו לנגד עיניהם את החלטתו (של היועץ) על שהרב שמואל אליהו "אינו ראוי" לכהן בתפקיד הרב הראשי.
פעם חשבנו שהבג"ץ הוא מעל הממשלה, ובטח מעל היועץ המשפטי לממשלה. בא אדון ווינשטיין, ואומר לא! אמנם נכון, שהבג"ץ קבע שאין מניעה כלשהי להתמודדות של הרב אליהו, אבל אני יועץ שכמותי, יעקוף וידרוך על הבג"ץ! הגולם קם על יוצרו! לדעתי ווינשטיין פשוט "התפוצץ מכעס" שראה את החלטת בג"ץ להתיר לרב אליהו להתמודד, ופשוט החליט להטיל את כל כובד משקלו להטות את התוצאות לדעתו. שומר החוק הגדול, מר ווינשטיין, שידע שאשתו מעסיקה בעבודות בית עובד זר שלא כחוק, והיא הורשעה על כך. הוא כנראה היה עסוק מאוד ובכלל לא היה בבית. איך הוא יכול לדעת מי עושה לו קניות לבית? מי מנקה, מסדר לו את המיטה, שוטף כלים, מכבס? אוליי הוא ביכלל ישן במשרד, ולא הגיע הביתה חודשים, בגלל שהוא שומר חוק כה מסור?  אגב שהתקיים פסק הדין במשפטה של הגב' ווינשטיין, היא לא היתה נוכחת כלל בבית המשפט. בטענה ש"מסיבות אישיות" נבצר ממנה לבוא. או שלא היה נאה לה להצטלם ביציאה מהרשעה פלילית, או שאוליי עזרה לבעלה במשרד בעבודתו המפרכת לעקוב אחרי פסקי דין של רבנים... מעניין שאם עבריין פלילי רגיל היה משתמש בטיעון שלא יכל להגיע מ"סיבות אישיות" לפסק דינו בבית המשפט, איך השופט היה מתייחס לכך, ורק על זה היה מוסיף לו כהנה וכהנה. אך ל"שומרי החוק" הכל מותר.

תגובה 1:

  1. אין קשר בין העבירות שעבר הזוג ויינשטיין לעובדה הפשוטה שהרב אליהו אינו ראוי להיות רב ראשי בגלל פסיקותיו הגזעניות והבלתי חוקיות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.