רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 ביולי 2013

מחפשים מנהיג חדש לש"ס

מאת ש"סניק

האנדרלמוסיה בש'ס רק הולכת וגוברת מאז חזרתו של הקינג דרעי שהבקיע הפעם מרוט נוצות ונטול סמכיות הסיבוכים והמרדנות מבצבצים בכל החזיתות גם ברבנות גם בבחירות לרשיות ואפ' החכי'ם כבר לא ממושמעים ומעמדו הנשחק והולך מחלחל גם לסביבה החיצונית כך שאפי' גפני כבר לא נרתע לצאת חוצץ נגדו על זוטות פעוטות כל זה מביא אותי למחשבה האם יש תחליף לדרעי האם יש מישהו בסדר גודל להורישו 
וככל שאני מעמיק במחשבה אני מגיע למסקנה שאני מניח שהוא יותר בגדר של חכם עדיף נביא שהמנהיג היחידי המתבסס בשטח השס"י ותופס גובה מעל גלי האהדת ההמונים הוא 'אבי מימרן' השדר הגדול של רדיו החצר שלא צריך להכביר במילים על הכשרונות בהם הוא נחון מהכושר הרטורי הגבוה דרך כושר המנהיגות הנשפכת אפ' מהסמכתיות המשתקפת מקולו בעל דעה ובעל חזון ודי אם נביט במיזמים הענקיים שהניף בקול ברמה ואת התעופה האדירה שהוא צובר בבית מרן ,ולכן הוא היחיד שמסוגל כיום להציל ולמנף ולהכניס קצת כוחות צעירים ורעננים בש'ס
אז אל תגידו שלא אמרתי רשמו זאת לפניכם והתחילו להתרגל אבי מימרן יו'ר שס הבא

2 תגובות:

  1. מוטי לביא יותר חזק מאבי מימרן בהגשת תוכניות...

    השבמחק
  2. חיים ההתקפות שלך נגד דרעי רק לדפוק את האתר באינטרנט של שס- כיכר השבת, אבל עכשיו החנופה ליורש צעיר שעוד לא ראה כנסת מימיו, איך אתה דופק בדיוק את כיכר השבת? מה התעלול? אולי תועיל לפרט. תודה. קורא וותיק באתר שלך. ולא מצליח לרדת לסוף דעתך. מה העקיצה פה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.