רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2013

הלילה - יושן בכותל


3 תגובות:

  1. zזה לא ההוא שהסביר מה על הנשים לעשות בהפגנת הנשים ליד הכותל?

    השבמחק
  2. אנחנו כבר עומדים "עכשיו" באמצע תשעה באב, וע"י התמרמרות מביאים את הגאולה, תשעה באב בעצמו אחר חצות נמצאים כבר בפחות אבילות, ומתנחמים ומתחזקים, כי לידת נשמת המשיח היא בתשעה באב "היום" ממש!!!!

    כי על ידי ההתמרמרות דהיינו התפלות והבכיות והקבלות טובות, שאנחנו עושים בתשעת הימים ופרט בתשעה באב, זה בונה את הגאולה שלמה, וכיון שכבר עבר רוב היום עומדים כבר אחרי חצות, על כן על ידי העבודה שעשינו בוודאי גרמנו בזה לידת אורו ונשמתו של משיח בן דוד מן השמים, ואע"פ שעברו כל כך הרבה שנים, אבל באמת כל שנה ושנה הזמן נעשה יותר קרוב לגאולה שלמה ע"י משיח צדקינו.

    ישנם הרבה ששואלים מה נקרא לידת משיח? כבר כל כך הרבה שנים (1945 שנים) שמדברים על לידת משיח ועדיין לא רואים שמופיע לנו הגאולה שלמה, ולמה זה כך?

    כולנו צריכים לזכור שבאמת כל שנה נעשה קצת מלידת המשיח, זה דבר שנעשה לאט לאט, כמו כל התיקונים שנעשים על ידינו לאט לאט, וכל אחד שיש לו חלק בזה מתקן חלק שלו (של נשמתו) שיש לו בחורבן בית המקדש, הוא עושה חלק שלו עבור הגאולה, וכשכל אחד מזרע ישראל יגמור התיקון שלו כולו אזי יופיע משיח.

    העבודה של התפלו, והבכיות, ואהבת חינם, שנעשית על ידינו כל שנה ושנה, זה מה שמקרב את הגאולה את המשיח, ואם היינו מתאמצים יותר כראוי היתה כבר מזמן מופיעה הגאולה שלמה מזמן, אמנם מכיון שאין אנחנו מתאמצים מספיק (אע"פ שבודאי הצדיקים שבכל דור עושים עבודתם במסירת נפש כראוי)אם כן חסר השלמות של עבודה של כל ההמון, בכל זאת מחכים לנו בשמים להתאמץ בעבודת השם, כי אם תבא הגאלה שלמה רק בזכות הצדיקים, אזי לא יהיה לשאר ההמון זכות קיום להגאולה.

    ורבותינו כבר אמרו לנו, שרק מי שהשתדל בעצמו גם לקרב את הגאולה שלמה, רק הוא יזכה לקבל פני משיח צדקינו, כמ"ש (בנוסח יגדל) "ישלח לקץ הימין משיחנו לפדות מחכי קץ ישועתו", ומכיון שאנחנו מתעצלים ועושים רק מעט מעט כל שנה לכן ה"ז נמשך כ"כ הרבה זמן, כי הקב"ה שאוהב אותנו, אינו רוצה שאנחנו נפסיד את כל האושר הזה, של הגאולה, אבל כאשר יגיע סוף הזמן של "בעתה" שכבר א"א להגאולה שלמה להתעכב עוד, אז יסגר השער של התיקונים וזמן התשובה לשם יתברך, ומי שלא זכה עד אז יפסיד לראות הגאולה שלמה ח"ו, מש"ה אנחנו צריכים להתחזק ולשוב בכל לבבינו לשם יתברך שמו.

    השבמחק
  3. מה עושים? על הרצפה נשכבים. מה לעשות? הגאטקעס למלאות.. איי ר ב ו ת י ל מ ל א ו תתתת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.