רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 ביולי 2013

נבזותם של עורכי 'הפלס' מעלילי העלילות כדרכם - הנה המכתב מד' אב

אם ניסיון הסחיטה של נתי גרוסמן נגד תנועת בית יעקב 'בתיה' הוכיח שוב את דבריו ראש ישיבת בריסק הגרא"י סולוביציק שליט"א שאמר "אין כאן קנאות אלא רשעות" וכפי שהוברר לכולם כי כל הפרסומים בשקר יסודם, ולא היה דובים ולא יער. הרי שהבוקר שוב נודע מסע של שקרים ותככים והפעם נגד מוסדות אור החיים בבני ברק. (אליך קורא תמתין אתה הבא בתור...).
והנה הסיפור כצורתו

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א הורה לפני שבוע ימים למוסדות אור החיים בבני ברק לבטל מפגש מתוזמן שהיה אמור להתקיים במוסדות אור החיים לראשי מוסדות חרדיים בהשתתפות שר החינוך פירון, שבוע ימים לאחר ביטול המפגש נזכרו בעיתון 'הפלס' כי אמור להתקיים מפגש שכזה והחליטו לתקוף את מוסדות אור החיים שכבר ביטלו את המפגש המתוכנן לפני שבוע ימים
הנידוי של המוסדות החרדיים נגד שר החינוך פירון הביא את משרד החינוך ליזום מפגש עם ראשי המוסדות החרדיים, המפגש המתוכנן היה אמור להתקיים במוסדות אור החיים בבני ברק.
במכתב שכתב יהודה פינסקי מנהל האגף למוכר שאינו רשמי במשרד החינוך הוא הזמין את מנהלי המוסדות לכינוס המדובר, לדבריו מטרת הכינוס "לכנס הערכות לפתיחת שנת הלימודים תשע"ד בראשות שר החינוך הרב שי פירון ומנכלי"ת המשרד הגב' דלית שטאובר", על פי ההזמנה הכנס היה אמור להתקיים ביום רביעי ח' באלול. בנוסח ההזמנה נכתב עוד "לאור חשיבות הנושא והמעמד השתתפותך חשובה לנו" והמכתב מסתיים "הנך מתבקש לאשר את השתתפותך".
ההזמנה נשלחה לראשי המוסדות בתאריך א' אב.
אלא שכמה מראשי המוסדות החרדיים העומדים תחת הכוונתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א שקיבלו את ההזמנה, הבינו מיד את הפח שמשרד החינוך טמן למוסדות אור החיים ובשל כך עלו למעונו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א וסיפרו לו על דבר המפגש, מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א הורה לבטל את המפגש לאלתר.
ואכן במכתב ששלחו הנהלת מוסדות אור החיים לראשי המוסדות בתאריך ד' אב הם כותבים "אל כבוד מנהלי התתי"ם שליט"א, מאחר ופקיד מסוים במשרד החינוך פנה אלינו בבקשה ע"מ לערוך כינוס כלשהו באולם שע"י מוסדותינו ולאחר מכן התברר לנו כי המדובר בניסיון נוסף של משרד החינוך לנעוץ את טלפיו בחינוך הטהור, ע"י "כינוס היערכות" לפתיחת שנת הלימודים תשע"ד למנהלי התתי"ם דבר שאין לו תקדים. בנוסף להנ"ל נודע על עוד פרטים חמורים הקשורים בענין שאינו לרוחנו, ואכמ"ל. על כן, בהתייעצות עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א הוחלט על ביטול האירוע, ויה"ר שלא תצא תקלה מתחת ידינו".
המכתב נכתב כאמור בד' אב, אלא שלעיתון הפלס ככל הנראה היה חסר כותרות התקפה הבוקר, ובכותרת בעיתון נכתב הבוקר ט' אב - שבוע לאחר ביטול המפגש את הדברים הבאים "שר החינוך פירון דורש ממנהלי מוסדות החינוך החרדיים לקיים כינוס בראשותו בבני ברק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.