רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 ביולי 2013

פנחס קורנפלד הוביל לחורבן הגדול - בית המשפט בפולין אסר את השחיטה היהודית

מאת איש אנטוורפן

חדשות מסעירות ביותר מגיעות ממש עכשיו מאירופה ומפולניה. בית משפט העליון הפולני הכריז עכשיו בפסק דין חסרת תקדים בחריפותו נגד השחיטה היהודית בפולין. הסכום המדובר והמחזור השנתי שמפסידים הוא בין 500 מיליון עד מיליארד אירו.

הקורבן הראשון והמרכזי מהפסיקה הוא קהילת מחזיקי הדת ופנחס קורנפלד מאנטוורפן ושחיטת העדה החרדית. 

יודעי דבר יודעים כבר להגיד בוודאות שהאשם המרכזי בפרשה הוא פנחס קורנפלד מאנטוורפן שהוא במשך שנים הלוחם היחידי והעיקרי על העניין, והוא הופיע אישית בכל דיוני בית המשפט, והיה האחראי על הקשרים באירופה בעניין.

לפני השופטים היה הבחירה בין לעמוד לצד אדם אכזרי וצמא דם נגד אנשים וילדים כמו פנחס קורנפלד ולהאמין לו שכאילו אין לו עניין בצער בעלי חיים לבין הלחץ האדיר של האירגוני בעלי חיים וחברי פרלמנט אירופיים ופולנים וכמובן ולדאבוננו שהכריעו לטובת האחרון.

כמובן שלפסק הדין מפולין יש השלכות בעניין השחיטה בכל אירופה ועל החוקה באיחוד האירופאי.

עכשיו כולם כבר מודים שהגיעו מים עד נפש והגיע הזמן לעשות סוף עם העניין של פנחס קורנפלד שכל כלל ישראל סובל מהם סבל בל יתואר, ויפה שעה אחת קודם.

6 תגובות:

  1. ארור מכה רעהו בסתר. ק"ו המכה רעהו בגלוי.

    הרי גבבת שטויות בפוסט הזה. אם יש לך חומר ממשי נגדו, אדרבה - תציג.

    אבל סתם להשמיץ אדם שלפחות כלפי חוץ מוסר נפשו למען הקהל - רבש"ע, למה???

    השבמחק
    תשובות
    1. אין יהודי באנטוורפן שהוא יותר בכלל ארור מכה רעהו בסתר ובעיקר בגלוי מפנחס קורנפלד!

      העובדות וסוגי הפעילות בשטח של פנחס קורנפלד ידועות ולכולם ואין צורך כלל להרחיב בעניין,

      רוב עיסוקיו של פנחס קורנפלד הוא להשמיץ יהודים בבלגיה בין היתר בפשקוויל השבועי שלו המיועד מההתחלה להשמצות, והוא עסוק כבר שנים מכף רגל ועד ראש לקבור משפחות יהודיות בחיים.

      אתה עושה צחוק מעצמך כשאתה מדבר על פנחס קורנפלד במונחים של ״מוסר נפשו למען הקהל״ במקום שידוע לכל שהוא מוסר את הציבור כולו על מזבח האישי והפקרות שלו ולמען צמאת הדם שלו, ויש האומרים שיש עליו דין רודף.

      מחק
  2. כבר שנים לא אהבתי את כל עניין המעורבות וניהול העניינים ע״י מר פנחס קורנפלד, פחדתי שזה יחזור אלינו כבומרנג, ויתפוצץ לנו בפנים, וצדקתי.

    את אשר יגורנו בא!

    השבמחק
  3. עוד שלומיליאלית והתנהגות בלתי אחראית באנטוורפן, למנות אישיות כל כך מפוקפקת, עם עבר אגרסיבי וברוטלי, על עניין עדין ורגיש זה.........

    השבמחק
  4. הקורנפלד הזה באנטוורפן לא מוסיף כבוד לחסידות גור בעולם, להגיד את זה בעדינות, ובלשון המעטה.

    השבמחק
  5. לפני כמה חדשים כשהתפרסם פרשת ההסתבכות של השחיטה של ווינה אוסטריה עם משרד הבריאות והמשטרה הבלגית הבנתי כבר שהעניינים מתפתחים והולכים בכיוונים בלתי רצויים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.